Інформація про заходи Всеукраїнський фестиваль "STEM-весна - 2024" продовжує вражати неймовірними подіями.Перспективи розвитку STEM та STEAM-освіти в умовах євроінтеграційних процесів в Україні обговорили під час ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції»Проведено STEAM-турнір в рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна-2024»Всеукраїнський освітній non-stop «Центр STEM-освіти як простір інтелектуальних можливостей учасників освітнього процесу» зібрав кращих педагогів-новаторів країни на ЧеркащиніВід STEM до STEАM: інтеграція мистецтва в освітньому просторіУ рамках П’ятнадцятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2024» відбулась Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «STEM – світ інноваційних можливостей. Професійна (професійно-технічна) освіта в контексті STEM»Всеукраїнський конкурс «Запроси фізику до себе…» визначив найкращих із кращихВідбувся всеукраїнський семінар-практикум «STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій»Шляхи формування української парадигми STEM-освіти обговорили під час науково-практичного семінаруПід час зустріч з Європейською STEM-коаліцією окреслено цілі STEM-освітиОголошено підсумки Всеукраїнського заходу «Краща STEM-публікація – 2023»Упровадження STEM-освіти обговорили під час Міжнародної науково-практичної онлайн-конференціїВідбувся відбір учасників для участі в Тринадцятому Європейському фестивалі «Наука на сцені»Всеукраїнський фестиваль освітніх інновацій «STEAM-HUMAN FOR PEACE: сила розуму й добра заради людства» єднає однодумців з усієї України і світуОголошено лідерів STEM-освітиВ Україні відбувся Національний день дівчат у технологіях-20232400 педагогічних працівників завершили навчання в літній STEM-школі – 2023Відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «STEM-хвиля нового навчального року: методичні кейси та перспективи розвитку»Відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Наукові, методичні та організаційні виклики для закладів освіти та громадськості щодо екологічної освіти та виховання у воєнний і післявоєнний період»Здобутки фестивалю «STEM-весна – 2023» презентували під час Всеукраїнського практичного вебінаруСтворення моделі закладу STEM-освіти обговорили під час Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції "STEM – світ інноваційних можливостей"«STEM-весна – 2023» впевнено крокує країною!У рамках Всеукраїнського фестивалю STEM-весна відбувся біоекологічний хакатон «PNUecoHACK»Діяльність STEM-центрів обговорили під час Всеукраїнського полігону «STEM-освіта: можливості для майбутнього»І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції»Юні винахідники Львівщини – учасники Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна-2023»Освітяни Львівщини долучаються до Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна - 2023»У межах Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2023» відбулась обласна науково-практична інтернет-конференція «STEM-освіта: можливості та виклики»Марафон подій Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2023» набирає обертів!Визначено переможців і переможниць V Всеукраїнського конкурсу "Кращий гендерночутливий STEM-урок"STEM-освіта у 2021-2022 навчальному році: актуальні питання та перспективи розвиткуЯкісне запровадження STEM-освіти: Третій Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інформаційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії» - новий формат для обміну найкращого вітчизняного і зарубіжного науково-педагогічного досвідуВизначені переможці випуску «Samsung IT-школи» за 2020/2021 навчальний рікSTEM-освіта: науково-теоретичні аспекти, досвід впровадження, перспективи розвиткуРозбудовуємо освітнє середовище, яке сприяє розвитку інноваційних напрямів STEM-освітиПідсумки Всеукраїнського заходу «Краща STEM-публікація – 2020»«Кращий гендерночутливий онлайн STEM урок – 2020»: відбувся фінал Всеукраїнського конкурсуВідділ STEM-освіти інформуєSTEM-освіта: ресурси та перспективи розвиткуПідсумки V Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Учитель року – 2020» за версією науково-популярного природничого журналу «Колосок»