Шляхи формування української парадигми STEM-освіти обговорили під час науково-практичного семінару
1 лютого 2024 року відділом STEM-освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» проведено науково-практичний семінар «Формування української парадигми STEM-освіти як актуальна педагогічна проблема у воєнний час». У заході взяли участь обласні координатори з питань STEM-освіти закладів післядипломної педагогічної освіти.
Метою семінару було обговорення пріоритетних напрямів розвитку STEM-освіти у 2024 році.
На початку науково-практичного семінару з вітальним словом виступила начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Оксана Лозова і окреслила основні завдання з розвитку STEM-освіти у 2024 році.
Ірина Василашко представила можливості розвитку професійної компетентності педагогічних працівників з питань STEM-освіти, зокрема розповіла про 14 сесію «STEM-школа – 2024», яка розпочинає свою роботу 20 лютого 2024 року. А Ірина Василенко у своєму виступі розповіла про можливість інтегруватися у європейський освітній простір та представила іноземні ресурси, які педагогічна спільнота може використовувати у своїй професійній діяльності. Також вона закцентувала увагу координаторів на конкурсі «Краща STEM-публікація – 2024», який стартує 1 березня 2024 року, ознайомила з новими вимогами заходу, які згодом будуть розміщені на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
Валентина Черноморець продемонструвала етапи проведення дослідження стану виконання плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).
Результатом проведення науково-практичного семінару є рекомендації для всіх учасників заходу щодо підвищення професійної компетентності педагогів, шляхом долучення їх до навчання на 14 сесії «STEM-школа – 2024», узгодження плану проведення Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2024» та обмін ідеями щодо проведення тематичного заходу: «STEM-тиждень».
Наприкінці семінару учасники висловлювали пропозиції щодо шляхів формування української парадигми STEM-освіти. Активна співпраця з координаторами з питань STEM-освіти у закладах післядипломної педагогічної освіти сприятиме формуванню системного підходу до реалізації STEM-заходів у всіх областях України.