Відбувся всеукраїнський семінар-практикум «STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій»

 

6 лютого 2024 року за підтримки Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» і Сумського державного університету на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся всеукраїнський семінар-практикум «STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій».

Захід відбувся в рамках реалізації інноваційного освітнього проєкту на всеукраїнському рівні за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 741) та на виконання наказу Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти від 25.01.2024 № 39-ОД «Про організацію та проведення  обласної «STEM-школи – 2024»».

Мета семінару-практикуму: вивчення прикладів успішної інтеграції штучного інтелекту в STEM освіту.

Актуальна тема семінару зібрала представників освітньої галузі з різних куточків країни. Захід став майданчиком для плідної дискусії та обміну ідеями про те, як можна впровадити інноваційні підходи у STEM освіту за допомогою штучного інтелекту. Виступи провідних експертів з різних галузей науки та освіти, а також активна участь учасників, створили атмосферу творчого пошуку та відкритості до нових ідей.

На початку семінару Юрій Нікітін, ректор комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, доктор історичних наук, професор зазначив «Ми маємо змогу обговорити найактуальніші питання у сфері STEM освіти та розглянути різні можливості використання штучного інтелекту для її покращення».

Серед основних тем обговорення були інтеграція новітніх технологій у освітній процес, розроблення програм та методик навчання з використанням штучного інтелекту, а також підготовка кваліфікованих фахівців у галузі STEM.

Захід підкреслив важливість співпраці між освітянами та науковцями у пошуку нових інноваційних рішень для розвитку освіти в сучасному світі. У ході роботи семінару-практикуму відбулося обговорення значимості й необхідності імплементації штучного інтелекту для формування комплексу ключових, предметних і соціально-особистісних компетентностей здобувачів освіти в умовах Нової української школи.

«Цей захід виявився дійсно плідним для всіх учасників і показав проблемні питання у галузі STEM освіти та штучного інтелекту», – зазначив модератор заходу Сергій Грицай, проректор з наукової роботи, координатор STEM-освіти у комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.

Надалі семінари з упровадження штучного інтелекту будуть проводитися у рамках сесій «STEM-школи – 2024».

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×