Якісне запровадження STEM-освіти: Третій Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інформаційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії» – новий формат для обміну найкращого вітчизняного і зарубіжного науково-педагогічного досвіду

 

Відділом STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» й Національним центром «Мала академія наук України» організовано та проведено ІІІ Всеукраїнський онлайн-форум «Інформаційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», який відбувся з 15 по 16 червня 2021 року.

Метою форуму стало об’єднання інтелектуальних зусиль представників освіти і науки, соціальних партнерів для висвітлення проблематики з питань інноваційної трансформації в сучасній освіті,  концептуальних засад STEM-освіти.

 

До учасників форуму звернулися: Станіслав Довгий, президент Малої академії наук України, академік Національної академії наук України, академік Національної академії педагогічних наук України, доктор фізико-математичних наук, професор; Оксен Лісовий, директор НЦ «Мала академія наук України», кандидат філософських наук, доцент; Олена Патрикеєва, начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Олександр Стрижак, заступник директора з наукової роботи, доктор технічних наук, старший науковий співробітник НЦ «Мала академія наук України»;  Олександр Запорожченко, проректор з науково-педагогічної роботи Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова, кандидат технічних наук та багато інших визнаних науковців й практиків.

У рамках науково-практичного семінару «STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку» науковий доробок відділу представила Оксана Лозова, завідувач сектору науково-методичного забезпечення STEM-освіти відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Спікери форуму, серед яких представники ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», НЦ «Мала академія наук України», обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, закладів освіти, громадських об’єднань, у своїх доповідях розкрили новий формат для спільного навчання, спілкування, обміну та вивчення найкращого вітчизняного і зарубіжного досвіду, знайомства з новаторами сучасної освіти. Захід став  майданчиком підтримки, об’єднання зусиль освітян, науковців, громадських активістів та бізнесу.

Якість запровадження STEM-освіти визначається компетентністю та рівнем професійної діяльності науково-педагогічних працівників і тим, наскільки вони ефективно використовують новітні технології, інноваційні засоби та практики міждисциплінарного навчання з акцентом на розвиток дослідницьких компетенцій – це і стало лейтмотивом ІІІ Всеукраїнського онлайн-форуму.

У заході, що відбувався на платформі Zoom, взяли участь понад 2000 науковців, методистів, керівників закладів освіти, педагогічних працівників. У підсумку учасники отримали електронні сертифікати.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×