Освіта осіб з особливими потребами

Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти" (до 25-річчя Наукової школи педагогіки та психології життєтворчості) (результати дослідно-експериментальної роботи на базі комунальних закладів освіти Дніпропетровської та Запорізької областей)

"Соціальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційних центрів" (практико зорієнтований посібник)  / За ред. канд. істор. наук І.Г. Єрмакова, канд. психол. Наук К.С. Тороп, канд. пед. наук К.В. Рейди (результати дослідно-експериментальної роботи на базі комунальних закладів освіти Дніпропетровської області)

 

"Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого-педагогічної та соціальної реабілітації й інтенрації дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)"

Науковий пошук у ході експерименту висвітлено у посібниках:

  1. Індивідуальний маршрут дитини з розладами аутизму

  2. Секвенційні програми допомоги дітям з аутизмом

  3. Основи діагностики дітей з розладами аутистичного спектру

Звіт про дослідно-експериментальну роботу за темою «Соціалізація особистості дитини в умовах реформованої спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату»  на базі Володимир-Волинської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» за 2010-2017 роки

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×