Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти" (до 25-річчя Наукової школи педагогіки та психології життєтворчості) (результати дослідно-експериментальної роботи на базі комунальних закладів освіти Дніпропетровської та Запорізької областей)
"Соціальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційних центрів" (практико зорієнтований посібник) / За ред. канд. істор. наук І.Г. Єрмакова, канд. психол. Наук К.С. Тороп, канд. пед. наук К.В. Рейди (результати дослідно-експериментальної роботи на базі комунальних закладів освіти Дніпропетровської області)
"Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого-педагогічної та соціальної реабілітації й інтенрації дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)"
Науковий пошук у ході експерименту висвітлено у посібниках:
-
Індивідуальний маршрут дитини з розладами аутизму
-
Секвенційні програми допомоги дітям з аутизмом
-
Основи діагностики дітей з розладами аутистичного спектру