Представлено результати Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»

 

28 вересня 2022 року ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» за підтримки ТОВ «Всеосвіта» проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Психологічний супровід учасників освітнього процесу під час війни в Україні: результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Просвітницькі програми».

У конференції взяли участь директори, заступники директорів, методисти, практичні психологи і соціальні педагоги закладів освіти, керівники (директори) навчально-методичних центрів∕ кабінетів/ лабораторій психологічної служби, члени організаційного комітету та журі Конкурсу.

Привітав учасників заходу Віктор Сальков, в. о. керівника експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України. До вітального слова долучився Віталій Панок, директор Українського Науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки, кавалер ордена «За заслуги» ІІІ ступеня.

Ольга Флярковська, начальниця відділу наукового та навчально- методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидатка педагогічних наук, розкрила теоретичні та практичні засади психологічного супроводу учасників освітнього процесу під час війни в Україні

На конференції виступили знані науковиці в галузі психології та соціальної педагогіки:

Людмила Карамушка, заступниця директора Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з науково-організаційної роботи та міжнародних наукових зв’язків, докторка психологічних наук, професорка, дійсна членкиня НАПН України, за темою «Психічне здоров’я освітнього персоналу в умовах війни: як його зберегти та підтримати»;

Олена Бондарчук, завідувачка кафедри психології управління Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України, докторка психологічних наук, професорка, за темою «Особливості управління психологічною безпекою освітнього середовища в умовах війни»;

Олена Власова, завідувачка кафедри психології розвитку Київського національного університету імені Тараса Шевченка, голова Української асоціації психології освіти і розвитку, докторка психологічних наук, за темою «Досвід інтеграції соціального, емоційного та академічного навчання»;

Олена Чуйко, завідувачка кафедри соціальної реабілітації та соціальної педагогіки факультету психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, докторка психологічних наук, професорка, за темою «Психологічний контент педагогічної взаємодії як умова і вимога часу»;

Олена Черниш, психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка, керівниця ГО «Центр сучасної психології «Міррада», за темою «Системна організація психологічної підтримки учасників освітнього процесу».

Завідувачка сектору соціально-педагогічної роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Вікторія Мельничук оголосила переможців і призерів ІІІ етапу Конкурсу:

Бовсуновська Тетяна, практична психологиня Житомирського міського ліцею № 1 Житомирської міської ради  (тема: «Створення мирного середовища навколо себе»);

Гірман Надія, практична психологиня комунального закладу «Маріупольський дитячий будинок змішаного типу «Центр опіки» для дітей дошкільного та шкільного віку Маріупольської міської ради Донецької області» (тема: «Просвітницька робота – важлива складова діяльності практичного психолога в умовах НУШ». Презентація авторської просвітницької програми «Джерело досвіду»);

Дідик Ольга, практична психологиня-методистка Надбузького професійного аграрного ліцею Миколаївського району Миколаївської області,  Рожко Ганна, заступниця директорки Державного навчального закладу «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» (тема: «Навички самоконтролю та емоційної стійкості як ресурс відчуття життєвої сили і енергії»);

Полова Альона, соціальна педагогиня опорного закладу «Хорольська гімназія Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області». (тема: «Актуальність авторської просвітницької програми «Безпечний інформаційний простір» для формування інформаційної грамотності здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану»);

Лицур Леся, соціальна педагогиня Тисівського ліцею Болехівської міської ради Івано-Франківської області (тема: «Формування навичок ефективного спілкування, самопізнання та міжособистісної взаємодії підлітків шляхом впровадження просвітницької програми «Спілкування – шлях до самовдосконалення»);

Козловська Тетяна, соціальна педагогиня опорного закладу – Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Глухівської міської ради Шосткинського району Сумської області (тема: «Формування самоповаги підлітків, сприяння їх соціалізації через впровадження і реалізацію просвітницьких програм»);

Пронякіна Ольга, практична психологиня Кременчуцької гімназії № 16 Полтавської області, Ніжинська Ольга, консультантка (практична психологиня) КУ ІРЦ № 1, практична психологиня Кременчуцького ЗДО № 2 Полтавської області (тема: «Інклюзія, особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з особливими освітніми потребами»);

Акімов Володимир, практичний психолог Коломийського ліцею № 8 Коломийської міської ради Івано-Франківської області (тема: «Розвиток професійної рефлексії вчителя з метою профілактики емоційного виснаження в умовах воєнного стану»).

До нагородження переможців, призерів та учасників ІІІ етапу Конкурсу долучився Міжнародний благодійний фонд Parimatch Foundation в особі Фокіної Анжели, операційної директорки Міжнародного благодійного фонду «Parimatch Foundation».

Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» проводиться з метою поширення кращого досвіду, оптимізації інноваційної діяльності працівників психологічної служби у системі освіти України, підвищення їхньої професійної компетентності, престижності професії практичних психологів та соціальних педагогів.

Трансляцію заходу можна переглянути за покликанням: https://vseosvita.ua/conference/19

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×