Науково-методичний семінар “Формування національно-культурної ідентичності здобувачів освіти в умовах становлення Нової української школи”

 

Днями фахівці ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з науковцям кафедри української мови та методики навчання факультету педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова провели Всеукраїнський науково-методичний семінар  із теми: “Формування національно-культурної ідентичності здобувачів освіти в умовах становлення Нової української школи”.

На захід були запрошені працівники методичних кабінетів районних та обласних відділів освіти, методисти початкової освіти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та вчителі початкових класів.

Відкрив семінар та виступив із доповіддю Володимир Бондар, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, декан факультету педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, заслужений працівник освіти України.

Привітала колег побажанням плідної роботи Наталія Пархоменко, начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту дошкільної та початкової освіти в Новій українській школі ІМЗО.

Учасники методичного семінару мали нагоду обговорити питання щодо реформування початкової ланки освіти, запровадження у навчально-виховний процес початкової школи курсу українознавства за вибором «Я люблю Україну» для учнів 1-4 класів та підвищення рівня підготовки майбутніх учителів початкової школи з цієї проблеми.

 На презентації даного курсу слухачі дізналися, що його зміст структуровано з урахуванням спірально-концентричного принципу за такими розділами: «Україна – наша держава», «Національні символи України», «Матеріальна культура українців» та «Духовна культура українців». Матеріали знайомлять учнів початкових класів із Україною як державою, сторінками історії і сьогодення, традиціями і звичаями, культурою українського народу та її особливостями в різних регіонах, усною народною творчістю, національним мовленнєвим етикетом. Передбачено також інтеграцію з іншими предметами: українською мовою, літературним читанням, історією, християнською етикою, образотворчим мистецтвом, природознавством, музичним мистецтвом тощо.

У підсумок семінару було  зазначено, що вивчення курсу українознавства за вибором «Я люблю Україну» для 1-4 класів відповідає новим завданням, що стоять перед сучасними загальноосвітніми навчальними закладами з національно-патріотичного виховання молодших школярів, тому  його впровадження в навчальний процес початкової ланки освіти є своєчасним і актуальним.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×