Декоративно-прикладне мистецтво Буковини як джерело національної ідентичності України

 

На початку жовтня 2020 року відбулася Всеукраїнська онлайн-конференція «Декоративно-прикладне мистецтво Буковини як джерело національної ідентичності України», присвячена 115 річниці заснування Вижницького фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка. 

Співорганізатором заходу виступила Чернівецька філія Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Учасниками онлайн-зібрання стали наукові співробітники відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України – Наталія Богданець-Білоскаленко, доктор педагогічних наук, завідувачка відділу; Олена Фідкевич, кандидат філологічних наук, провідний науковий співробітник; Наталія Бакуліна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, а також науковці кафедри педагогіки та методики початкової освіти факультету педагогіки, психології та соціальної роботи – Лариса Мафтин, доцент кафедри, кандидат філологічних наук;  Ольга Фединчук, кандидат мистецтвознавства, асистент кафедри декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва факультету архітектури, будівництва та декоративно-прикладного мистецтва Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича; начальник Чернівецької філії Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»  Любов Тарангул; наукові співробітники філії Інна Дутчак та Людмила Заремба; науково-педагогічні та педагогічні працівники Вижницького фахового  коледжу  мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка, вчителі мистецьких шкіл, представники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, керівники та фахівці підприємств, студенти.

 

Протягом дня на конференції було розглянуто ряд надважливих питань, серед яких: сучасні тенденції та методологічні пошуки в сфері мистецької освіти, актуальність вищої художньої освіти з огляду на глобальні виклики сучасності, естетичні та етичні основи педагогічної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін, педагогічна інноватика в системі мистецької освіти, інтеркультурні тенденції та психолого-педагогічні засади мистецької освіти.

Учасники заходу акцентували увагу на  тому, що  ефективність роботи з удосконалення національної системи освіти загалом та  підготовки  майбутніх вчителів зокрема можна успішно забезпечувати там, де творчо й наполегливо працюють усі, хто, актуалізуючи досвід попередніх поколінь, сміливо реформує та оптимізує сучасні процеси освіти, спрямовуючи їх на особистісно-творчий розвиток і самореалізацію кожного педагога та студента

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×