На Дніпропетровщині учасники STEM-толоки продемонстрували STEM-освіту в дії

16 травня 2024 року в рамках реалізації інноваційного освітнього проєкту на всеукраїнському рівні за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» на базі педагогічної лабораторії Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області відбулась віртуальна STEM-толока на тему «STEM-освіта в дії».

Метою заходу є підвищення інтересу до STEM-напрямів, розвитку креативності та інноваційного мислення серед здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) та загальної середньої освіти, сприяння у виборі професії, а також формування мережі співпраці між різними закладами освіти в напрямі STEM.

З вітальним словом до учасників заходу звернулися О. В. Гришаєва, в.о.директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області, І. М. Савченко, учений секретар НЦ «Мала академія наук України», к.пед.н., с.н.с., О. В. Бутурліна, завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проектами КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти», доцент, к.ф.н., С. М. Бойко, координатор інноваційного освітнього проєкту на всеукраїнському рівні за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів», завідувач сектору авторського педагогічного новаторства відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», к.філос.н., ст.дослідник.

На заході, що проводився, авторські колективи здобувачів освіти, які представляли 18 закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти презентували спільні STEM-проєкти, над якими працювали упродовж 2023-2024 років.

Учасники STEM-толоки продемонстрували різноманітність тематики проєктів, включаючи ІТ-технології, сільське господарство, зварювальне виробництво, деревообробку, будівництво з використанням енергозберігаючих технологій, громадське харчування, швейне виробництво та екологію в сфері послуг. Вони презентували свої досягнення у вигляді постерів, діючих моделей, виробів, макетів, навчально-методичних комплексів та експонатів, розкривши зміст поетапного виконання завдань проєктів.

Серед STEM-проєктів особливо жваво обговорювалися такі: «Інтерактивний клімат теплиці на базі розумного будинку», «Вирощування мікрозелені в еко-теплиці», «Діюча модель «Станок для доїння кіз», «Мій фах – вибір мого майбутнього», «Навчальний посібник «Інтерактивна зачіска», «Розробка технології хлібу функціонального призначення з використанням рослинних добавок», «Енергозбереження «Кольорова музика» та ін.

Членами журі, що оцінювали STEM-проєкти, були науковці та педагоги Дніпровської академії неперервної освіти, Національного центру «Мала академія наук України», НТУ «Дніпровська Політехніка», Дніпровського індустріально-педагогічного фахового коледжу, Малої академії наук учнівської молоді Дніпропетровської обласної ради, Національного центру аерокосмічної освіти молоді ім. О.М.Макарова, Дніпропетровської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Первоучителів слов’янських Кирила і Мефодія, представники підприємства ІНТЕРПАЙП – визначали найбільш інноваційні та творчі проєкти.

Проведений захід продемонстрував роль навчальних предметів в професійній підготовці фахівців для економіки України, результати спільних зусиль педагогів закладів професійної (професійно-технічної) та загальної середньої освіти у формуванні сучасної особистості, що використовує набуті знання на практиці.

Учасники STEM-толоки отримали можливість не лише засвоїти конкретні навчальні дисципліни, але й генерувати цікаві технічні та творчі ідеї, з глибоким розумінням того, як ці дисципліни взаємодіють у реальному світі.

Для отримання додаткової інформації та перегляду матеріалів заходу, можна звертатися до сайту Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×