У Чернівцях молодші школярі творчо змагалися на обласному конкурсі з початкового технічного моделювання
У рамках проведення Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2021» на базі Чернівецького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді 16 березня 2021 року в онлайн-форматі відбувся обласний конкурс з початкового технічного моделювання серед учнів молодшого шкільного віку.
У конкурсі взяли участь 77 учнів і вихованців закладів загальної середньої і позашкільної освіти міських, сільських, селищних територіальних громад Чернівецької області.
Кількісний склад кожної команди – до 4-х осіб віком до 10 років.
Конкурс проводився у чотирьох номінаціях: «Модель планера», «Модель будиночка», «Транспортна техніка», «Лего-конструювання».
Кожна номінація передбачала виконання завдання безпосередньо під час проведення відеозустрічі.
У перших трьох номінаціях учасники виготовляли паперові моделі за розгортками та малюнками загального вигляду моделі, які буди надані організаторами за день до проведення конкурсу.
У номінації «Лего-конструювання» учасники представляли домашню роботу з цеглинок «Лего» або аналогічних конструкторів на тему «Книга, що оживає» – композиції, які ілюструють героїв чи події з їхніх улюблених книжок.
На виконання завдання було відведено 2 години.
Кожен учасник, виготовивши паперову модель транспортного засобу за розгортками та малюнками загального вигляду моделі, передавав її організаторам в день проведення конкурсу.
Надалі члени журі мали можливість безпосередньо оцінити роботи учасників змагань, звертаючи увагу на якість виробу, правильність і акуратність його виготовлення.
За наказом Чернівецького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді «Про підсумки обласного конкурсу початкового технічного моделювання серед учнів молодшого шкільного віку 2021» від 29.03.2021 №49 визначено переможців творчих змагань.
Конкурс з початкового технічного моделювання серед учнів молодшого шкільного віку є прикладом застосування STEM і мейкерства у дії – він показує учням і вихованцям, як застосовувати науку, освіту та творчість воєдино у повсякденному житті.