Визначено переможців і переможниць V Всеукраїнського конкурсу “Кращий гендерночутливий STEM-урок”
Днями відбувся фінальний етап V Всеукраїнського конкурсу «Найкращий гендерночутливий STEM-урок». Серед поданих конкурсних робіт, було відібрано 20 кращих методичних розробок STEM-уроків. Фіналістки та фіналісти презентували свої роботи у прямому ефірі. За підсумками захисту робіт журі визначило переможниць:
Юлія Плющ, вчителька початкової школи, м.Костопіль; Зоя Бєкєтова, вчителька біології, м. Кривий Ріг; Наталія Караченцева, вчителька фізики, м. Первомайськ Харківської області; Людмила Бойко, викладачка спеціальної дисципліни з професії «Кондитер» та Зінаїда Бойко, викладачка спеціальної дисципліни з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення», м. Апостолове Дніпропетровської області; Лілія Солонько, викладачка фізики та астрономії, м. Кропивницький.
Нагородою переможницям стали грошові премії від компанії Mondelēz International для розвитку напрямів STEM-освіти в закладі. Видавничій дім «Освіта» подарував посібники з навчальних курсів за програмами STEM. Спеціальний приз для придбання обладнання отримали: Алла Убога , вчителька фізики та астрономії, с. Вишеньки, Київська обл., Олійник Ірина, вчителька хімії та природознавства, с. Калинівка, Миколаївська обл.
У рамках Конкурсу була презентована українська онлайн-система AR_Book. Фіналіст Олександр Підгайний (вчитель історії та права, м. Дніпро) отримав підписку на безкоштовний річний доступ до онлайн-системи для свого закладу освіти.
На всіх етапах Конкурсу для учасників була організована методична підтримка: «Інфосесія» (спікерка О. Герасіменко та переможці конкурсу попередніх років), STEM-майстерня (спікерка І. Василашко), вебінар «Інструменти креативного мислення для створення гендерночутливого онлайн STEM-уроку» (спікерка K. Сіменко), тренінг «Як підготувати та провести гендерночутливий STEM-урок» (спікерка М. Саприкіна), тренінг з підготовки презентаційних матеріалів. Також учасники опрацювали матеріали тренінгової програми «STEM-майстерня – 2021».
Усі фіналісти отримали від Всеукраїнської STEM-школи сертифікати підвищення кваліфікації. Найкращі розробки, за згодою авторів, будуть опубліковані у збірнику праць «STEM-школа – 2023» та інших виданнях.
ДНУ “ІМЗО” висловлює вдячність за натхненну волонтерську працю з розвитку STEM-руху експерткам Конкурсу:
- Людмилі Лісогор-Бабич, методистці відділу шкільної освіти ДУ “Український інститут розвитку освіти”;
- Ользі Коршуновій, науковій співробітниці відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України;
- Владиславі Бандурко, засновниці ліцею Educator;
- Оксані Бутурліній, завідувачці кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами Дніпровської академії неперервної освіти;
- Марині Соловйовій, Оксані Стоєцькій, представницям ШКОЛИ ПРОЛЕГО;
- Тетяні Касьян, консультантці з питань різноманіття та гендерної рівності;
- Ірині Пахомовій, доцентці кафедри фізики кристалів фізичного факультету Харківського національного університету імені Василя Каразіна;
- Ользі Стеблянко, заступниці директора з навчально-виховної роботи Коростенського міського ліцею№4;
- Олені Браженко, соціальній педагогині Ізюмського ліцею №11 Ізюмської міської ради Харківської області;
- Оксані Герасименко, координаторці проєкту «Дівчата STEM».