Розпочався Всеукраїнський конкурс для вчителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти «Physical Education Teacher Award 2024»

Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» інформує про старт Всеукраїнського конкурсу для вчителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти «Physical Education Teacher Award 2024» (далі – Конкурс).

Організаторами Конкурсу є Громадська організація «United by sport» у партнерстві з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти».

Метою Конкурсу є визначення кращих вчителів фізичної культури, професійна діяльність яких спрямована на реалізацію підходів Нової української школи, зокрема, впровадження в освітній процес ЗЗСО нових варіативних модулів/видів спорту; підвищення рівня рухової активності учнів/учениць; формування в них звички до здорового способу життя, національної свідомості, спроможності захищати і відновлювати країну; залученість здобувачів освіти до різноманітних фізкультурно-оздоровчих заходів.

Для участі у Конкурсі просимо обов’язково зареєструватися до 15 січня 2025 року за покликанням https://forms.gle/WigJo6Ra9KJdHs5w9

Матеріали подаються відповідно до умов Конкурсу та мають охоплювати період вашої діяльності з січня по грудень 2024 року.

Довідки за телефонами: Тетяна Малечко +38096-984-10-30; Анжела Фокіна +38050-470-91-55.

Умови проведення Всеукраїнського конкурсу для вчителів фізичної культури закладів
загальної середньої освіти «Physical Education Teacher Award 2024»

І. Загальні положення.

1. Конкурс проводиться для вчителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти, які надихають учнів/учениць на ведення здорового способу життя, впроваджують сучасні методики у навчання, організовують фізкультурно-оздоровчі та спортивні заходи для своїх громад.
2. Конкурс відбувається на засадах добровільності та відкритості у заочній формі.
3. Педагогічний стаж учасників має бути не менше 1-го року на дату реєстрації на Конкурс.
4. Основним місцем роботи учасників має бути заклад загальної середньої освіти.
5. Гарантується охорона та захист авторських прав щодо поданих на Конкурс документів.
6. Під час проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
7. Після анонсу Конкурсу в соціальних мережах на сторінках Громадської організації «United by sport» та Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Конкурс вважається відкритим;
8. Для участі у Конкурсі необхідно:
− створити портфоліо відповідно до критеріїв зазначених нижче у форматі PDF та/або відео-файлів розмістити його на Google-диску;
− обов’язково до 15 січня 2025 року зареєструватися за покликанням https://forms.gle/WigJo6Ra9KJdHs5w9  та надати покликання на створене портфоліо;
− після реєстрації учасники розміщують анонс про участь у Конкурсі на сторінках соціальних мереж з хештегами #UBS #КОНКУРСНФК2024 #ІМЗО. Анонс має містити текстову інформацію та логотип Конкурсу.
9. До складу журі Конкурсу запрошені представники державних та громадських організацій, вчителі фізичної культури ЗЗСО.
10. До 31 січня 2025 року буде визначено 5 переможців Конкурсу. Результати будуть анонсовані на сторінках соціальних мереж Громадської організації «United by sport» та Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».
11. Нагородження переможців Конкурсу відбудеться у лютому 2025 року.
12. Більш детальну інформацію щодо дати, часу та місця проведення церемонії нагородження буде надіслано учасникам додатково на пошту зазначену при реєстрації.                                                                      13. Переможці отримають грошову винагороду у розмірі 10 тисяч гривень та/або набори спортивного інвентарю.
14. Витрати на організацію та проведення Конкурсу здійснюються за рахунок коштів, не заборонених законодавством.

ІІ. Основні критерії відбору:

1. Професійна компетентність:
− наявність відповідної вищої педагогічної освіти та посади вчителя фізичної культури за основним місцем роботи;
− досвід роботи вчителем фізичної культури (від 1 року );
− використання сучасних методик та інновацій у викладанні фізичної культури.
2. Методична майстерність:
− розробка та впровадження власних методичних розробок або програм;
− реалізація компетентнісного та діяльнісного підходу на уроках фізичної культури;
− впровадження нових варіативних модулів/видів спорту в освітньому процесі;
− організація різноманітних форм рухової активності, включаючи заходи для дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю, якщо це не шкодить безпеці та здоровʼю дітей.
3. Результативність діяльності та участь учнів закладу у загальнонаціональних ініціативах:
− спортивних змаганнях (шкільного, районного, обласного або всеукраїнського рівнів таких як: «Пліч-о-пліч» та інше);
− фізкультурно-оздоровчих заходах організовані державними та громадськими організаціями («Спорт для всіх», «Об’єднані спортом», «Мультиспорт» та інші).
− внесок у популяризацію здорового способу життя серед учнів.
4. Гендерна рівність та інклюзія:
− застосування принципів гендерної рівності у навчанні, тренуванні, участі у фізкультурно-оздоровчих заходах та спортивних змаганнях;
− робота з різними групами учнів, враховуючи їхні фізичні, соціальні, індивідуально-типологічні особливості;
5. Лідерство та громадська діяльність:
− організація позакласних фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів (змагання, турніри, фестивалі, челенджі та ін.);
− участь у соціальних ініціативах, спрямованих на розвиток фізичної культури;
− співпраця з місцевими громадами, спортивними клубами та організаціями;
− ініціативність у реалізації проєктів, спрямованих на покращення спортивної інфраструктури школи.      6. Використання інформаційно-комунікаційних технологій:                                                                                      − активність у популяризації спортивних цінностей та власного бренду-престижу вчителя фізичної культури через соціальні мережі або медіа (ведення власного блогу, TikTok, Інстаграм, Фейсбук).

ІІІ. Оцінювання та оприлюднення результатів Конкурсу

1. Оцінювання конкурсних робіт здійснюється за бальною системою та критеріями, затвердженими відповідним журі.
2. Максимальний конкурсний бал – 100 балів.
3. Критерії оцінювання:
− актуальність досвіду роботи та його поширення– 20 балів;
− системність у роботі – 10 балів;
− наявність навчально-методичних, наукових розробок, публікацій (за останній рік) –10 балів;
− впровадження інноваційних освітніх технологій, нових варіативних модулів/видів спорту – 30 балів;
− участь у загальнонаціональних, соціальних ініціативах – 10 балів;
− впровадження гендерної рівності та застосування інклюзивного підходу у роботу, в тому числі проведення уроків онлайн через відсутність офлайн-освітнього процесу – 10 балів;                                                  − лідерство та громадська діяльність (ведення соціальних мереж, промо здорового способу життя через соціальні мережі, власний блог або спільні з дітьми та іншими членами громади заходи та інше.) – 10 балів.
4. У випадку однакової кількості балів перевага надається конкурсанту, який має вищий бал за критерієм «Впровадження інноваційних освітніх технологій, нових варіативних модулів/видів спорту».
5. У разі виникнення питань щодо результатів оцінювання випробувань роз’яснення конкурсантам надає голова журі.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×