Питання модернізації методів та технологій освітнього процесу в реаліях сьогодення обговорили освітяни під час круглого столу.

В рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» відбувся круглий стіл «Модернізація методів та технологій освітнього процесу в реаліях сьогодення», організатором якого виступив відділ проєктної діяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

На зустрічі було розглянуто спектр важливих питань щодо інноваційних підходів в освіті, включаючи використання штучного інтелекту, художніх нейронних мереж та цифрових технологій, розвитку інноваційних освітніх проєктів у об’єднаних територіальних громадах, міжнародного обміну досвідом.

Емілія Воронцова, науковий співробітник ДНУ «ІМЗО» обгрунтувала важливість психоосвіти в сучасних умовах. Доповідачка представила різні методи та способи психологічної допомоги для протистояння стресу та психологічним травмам, підкреслила роль мистецтва і фізичної культури в поліпшенні психічного і фізичного здоров’я.

Дослідженнями з проєктування освітніх просторів, що об’єднують територіальні громади  у сільській місцевості поділилася Марія Коваль, аспірантка Інституту педагогіки НАПН України, сільська голова Оноківської громади. Пані Марія наголосила на необхідності використання сільських клубів, як новітніх освітніх центрів.

Олена Бурдун, методист ДНУ «ІМЗО» торкнулася питань використання штучного інтелекту для розвитку навичок критичного мислення у викладанні математики. У доповіді було розглянуто різні адаптивні навчальні платформи, способи математичного моделювання, аналізу інформації та корегування рішень з використанням ШІ.

Амбасадор Європейського тижня коду та Європейського тижня робототехніки в Україні Маргарита Калюжна розповіла про використання художніх нейронних мереж в освіті, виділивши їх потенціал для творчості, вирішення різноманітних арт-завдань, підвищення цікавості учнів у такій взаємодії.

Дмитро Сидоров, науковий співробітник ДНУ «ІМЗО» приділив увагу концепції творчості у вихованні, створення комфортної психологічної атмосфери під час освітнього процесу для вираження дітьми креативності. Дмитро підкреслив необхідність внутрішньої свободи для здатності мислити нестандартно та важливості створення середовища, де творчість не обмежується тиском, критикою тощо.

Владислав Шепельський, заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії № 315 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва поділився досвідом застосування різноманітних інноваційних підходів у своєму навчальному закладі, зокрема, використання широкого спектра ІКТ на уроках фізики.

Загалом, у круглому столі взяли участь понад 30 освітяни з різних міст України. Учасники поділилися власними практичними напрацюваннями, обговорювали перспективи реформування освіти та створення умов для інноваційного навчального середовища. Досвід таких зустрічей є надзвичайно цінним.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×