Актуальні питання розвитку STEM-освіти обговорили під час всеукраїнської науково-практичної конференції
21 серпня 2024 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні рішення у закладах загальної середньої та позашкільної освіти в умовах впровадження STEM-освіти»
Протягом останніх десятиліть STEM-освіта стала ключовим чинником у формуванні інноваційного кадрового потенціалу, розвитку наукових досліджень у різних галузях та розробці нових технологій. Що допоможе надихнути здобувачів освіти та педагогічних працівників на нові досягнення та дозволить отримати максимальну користь від освітнього процесу? Саме цій темі була присвячена Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні рішення у закладах загальної середньої та позашкільної освіти в умовах впровадження STEM-освіти» організована відділом STEM-освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»у співпраці з Національною освітньою платформою «Всеосвіта».
Учасниками заходу стали науково-педагогічні працівники, обласні координатори з питань STEM-освіти, методисти обласних закладів післядипломної педагогічної освіти, керівники та педагогічні працівники закладів освіти.
Спікери семінару висвітлили актуальні питання розвитку STEM-освіти:
Оксана Лозова, начальниця відділу STEM-освіти, окреслила шляхи впровадження STEM за яких буде відбуватись успішний інноваційний розвиток закладів освіти; Валентина Чорноморець, завідувачка сектору освітніх процесів, представила результати досліджень стану розвитку STEM-освіти в Україні (2024 рік); Ірина Василашко, завідувачка сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників та Лариса Булавська, методистка вищої категорії відділу STEM-освіти, охопили спектр питань щодо професійного розвитку педагогічних працівників у контексті STEM та ознайомили освітян із ресурсами для підвищення професійної майстерності; Ольга Коршунова, наукова співробітниця відділу математичної та інформаційної освіти Інституту педагогіки НАПН України, вчителька інформатики ліцею «Престиж» м. Києва поділилася практичним досвідом, як організувати STEM-урок; Вікторія Лавринчук, вчителька біології ліцею № 9 «Гармонія» Оболонського району міста Києва, представила ідеї STEM-проєктів для уроків природничої освітньої галузі.
На конференції було презентовано методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти в 2024/2025 навчальному році, а також оголошено результати Всеукраїнського заходу «Ми розвиваємо STEM».
За вагомі досягнення у розвитку напрямів STEM в Україні відзнак «Лідер STEM-освіти» були нагороджені заклади освіти, серед яких: Тернопільський ОКІППО, Запорізький ОІППО, Миколаївський ОІППО.
З матеріалами заходу можна ознайомитися за покликанням:https://vseosvita.ua/conference/27