Використання інформаційних технологій в самоосвітній діяльності керівника гуртка: Чернівецькі педагоги позашкілля діляться власним досвідом роботи та перспективами розвитку в сучасних умовах
Наприкінці березня на базі Чернівецького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді було проведено обласний семінар-практикум «Роль і місце освітніх інтернет-платформ у самоосвітній діяльності керівника гуртка».
Захід відбувався в рамках проведення Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2021» у форматі онлайн.
З вітальним словом до присутніх звернулися Ірина Чернега, в.о. директора Чернівецького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді та Юлія Дячук, головний спеціаліст відділу інклюзивної, спеціальної, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА.
У роботі семінару взяла участь Ірина Василашко, завідувачка сектору інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», яка у своїй доповіді висвітлила перспективи розвитку професійної компетентності педагогів з питань STEM-освіти.
Інна Дутчак, старший науковий співробітник Чернівецької філії ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат історичних наук, доцент, представила гуманітарний аспект STEM-освіти та поділилася корисними інтернет-ресурсами для самоосвіти педагогів із цього напрямку.
Олена Раца, головний спеціаліст відділу інклюзивної, спеціальної, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА, керівник гуртка Чернівецького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді, продемонструвала практичну модель використання кібертехнологій під час організації освітнього процесу, зокрема дистанційної форми навчання.
Тетяна Шоліна, головний спеціаліст відділу моніторингу, позапланового контролю закладів освіти та роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області, ознайомила із сучасними аспектами підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників закладів позашкільної освіти.
Загалом під час семінару-практикуму керівники гуртків, методисти, заступники директорів закладів позашкільної освіти ділилися власним досвідом роботи та перспективами на майбутнє.