Профорієнтація і підприємливість очима професіоналів

 

Як допомогти учневі визначитися, чи підходить йому економічна професія? Як робити дітей успішними й самодостатніми людьми зі шкільної лави, виховуючи в них підприємливість? Чим директору школи й учителям різних дисциплін може допомогти досвід бізнесу? Цим та багатьом іншим актуальним питанням сучасної підприємницької освіти був присвячений педагогічний вернісаж-практикум «Підприємливість і профорієнтація у функціонуванні сучасного закладу освіти». Він пройшов 19 лютого в онлайн-режимі. Організований Компанією Інтелектуальних Технологій захід відбувся під егідою МОН України, за підтримки ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти» і Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

До вернісажу практикуму долучилося близько 1100 освітян з різних регіонів України: керівників освітніх закладів та вчителів. Обговорювалися  інновації та досвід у формуванні економічних і бізнес-компетентностей молодого покоління.

Начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська акцентувала увагу на актуальності даної проблеми, зосередивши увагу на зверненні вчителів, здобувачів освіти та їх батьків з питання профорієнтації у закладі освіти й наголосивши, що значний внесок у профорієнтаційну роботу в закладі освіти здійснюють практичні психологи і соціальні педагоги. Зокрема, за інформацією з областей, працівники психологічної служби протягом 2019/2020 навчального року надавали консультаційні послуги учасникам освітнього процесу щодо професійного самовизначення 333 534 особам.

Науковий співробітник відділу цифрових освітньо-наукових систем ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Галина Коломоєць зазначила, що трудовий потенціал суспільства визначається характером формування та реалізації здатності до праці кожної особи і значною мірою залежить від професійного вибору та успішності здобуття або зміни професії. Фактором, що сприяє професійному самовизначенню та реалізації здатності до праці людини, є дієва система професійної орієнтації дітей. На сьогодні важливим соціальним та економічним завданням є послідовний розвиток державної системи професійної орієнтації підростаючого покоління, що забезпечує всім громадянам рівні можливості в отриманні профорієнтаційних послуг.

Вернісажем-практикумом зацікавилися не тільки педагоги, а й представники бізнесу та громадського сектору – майбутні роботодавці сьогоднішніх школярів.

Керівник регіонального представництва у Тернопільській області Міжнародної Торгової Палати ICC Ukraine, відомий підприємець і меценат Тарас Демкура поділився цікавими ідеями щодо співпраці закладів освіти й бізнесу.

Співзасновниця ГО «Асоціація проектних менеджерів України» Оксана Замора презентувала основи ведення проєктної діяльності в закладах освіти.

На майстер-класі генерального директора КІНТ Віталія Паздрія учасники вернісажу-практикуму вчилися використовувати для самовдосконалення дієвий інструмент бізнес-аналітики  — SWOT-аналіз.

Напрацювання вернісажу-практикуму «Підприємливість і профорієнтація у функціонуванні сучасного закладу освіти» дали змогу розробити відповідні рекомендації для Міністерства освіти і науки України. Вони сприятимуть виробленню нових підходів до виховання успішних підприємців та економічно грамотних особистостей в закладі освіти.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×