Як забезпечити психологічне благополуччя вчителів в умовах освітнього процесу НУШ – одне з головних питань, що стало предметом обговорення учасників онлайн-семінару

 

На початку листопада ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України ініціювали проведення науково-методичного онлайн-семінару «Діяльність психологічної служби у системі освіти щодо забезпечення психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації концепції «Нова українська школа».

Участь в онлайн-заході взяли науковці, практичні психологи, соціальні педагоги, педагогічні працівники, керівники обласних навчально-методичних центрів/кабінетів/лабораторій психологічної служби 103 з 25 областей України.

Модерувала науково-методичне зібрання Вікторія Мельничук, завідувачка сектору соціально-педагогічної роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи.

Олена Дубовик, заступниця директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» привітала учасників та учасниць заходу та побажала плідної роботи.

Про особливості діяльності фахівців психологічної служби закладу освіти з учасниками освітнього процесу доповіла Ольга Флярковська, начальниця наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидатка педагогічних наук.

Завідувачка кафедри психологічного управління ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, докторка психологічних наук, професорка, Олена Бондарчук, у своїй розповіді звернула увагу на психологічну безпека учасників освітнього процесу як умови реалізації Концепції «Нова українська школа».

Людмила Карамушка,  заступниця директора Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з науково-організаційної роботи та міжнародних наукових зв’язків, докторка психологічних наук, професорка, дійсна-членкиня НАПН України акцентувала увагу на розроблену класифікацію соціальних компетентностей освітнього персоналу і технології їх розвитку.

Анна Козлова, психологиня у сфері розслідування злочинів проти дітей, судова експертка Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, проєктна керівниця видавництва «Шкільний світ» ознайомила учасників/учасниць зі схемою реагування та фіксації випадків насильства над дитиною.

Про систему взаємодії практичного психолога з педагогічним колективом закладу загальної середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» розповіла Емілія Воронцова, наукова співробітниця відділу проєктної діяльності ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидатка психологічних наук.

Тамара Грубі, доцентка кафедри практичної психології Інституту людини КУ імені Б. Грінченка, кандидатка психологічних наук свій виступ присвятила профілактиці перфекціонізму вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».

Наприкінці онлайн-заходу відбулася дискусія щодо пріоритетних напрямів роботи психологічної служби у системі освіти України, під час якої учасники та учасниці мали можливість від спікерок отримати відповіді на актуальні питання, висловити свої побажання та пропозиції.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×