Проблеми та перспективи міжкультурної комунікації в освіті: у Києві відбулася всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція

 

14 травня 2020 року у рамках реалізації дослідно-експериментальної роботи за темою «Формування навчально-виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах міжкультурної комунікації учнів» на базі Спеціалізованої школи № 47 імені А.С. Макаренка з поглибленим вивченням іноземних мов Печерського району міста Києва у дистанційному режимі відбулась всеукраїнська науково-практична конференція «Міжкультурна комунікація учасників освітнього процесу як умова формування успішної особистості в глобалізованому світі».

Географія учасників онлайн-заходу різноманітна. У ній взяли участь науковці, співробітники ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інституту педагогіки НАПН України, Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, Інституту державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту, КНЗ КОР Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, Криворіжського державного педагогічного університету, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, методичного кабінету відділу освіти Костянтинівської районної державної адміністрації, Кишинівського державного педагогічного  університету  «І. Крянге» (Молдова). А також учителі Житомирського міського ліцею № 25, Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 89 та Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 19, відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний коледж», Лозівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3, Теоретичного ліцею ім. Дмітрія Кантемира (м. Кишинів, Молдова).

Діяльність конференції передбачала спільну роботу учасників за чотирма напрямами:

  • мовна особистість в умовах Нової української школи;
  • полікультурне бачення світу в умовах міжкультурної комунікації: перспективи та проблеми;
  • права та свободи дитини в освітньому середовищі;
  • шляхи формування толерантного та безконфліктного освітнього середовища.

Також було узагальнено досвід міжкультурної комунікації учасників освітнього процесу у різних закладах освіти в Україні.

У підсумку всі учасники заходу отримають надрукований збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×