Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями слуху

  1. Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху (глухі, зі зниженим слухом, з кохлеарними імплантами) (за редакцією К. В. Луцько).
  2. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухового сприймання та формування вимови для дітей зі зниженим слухом» для 11-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів (Федоренко О. Ф., Автомонова І. В., Різоль М. В., Коноваленко М. В.).
  3. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для 11-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів (Федоренко О. Ф., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Ільченко Е. С.).
  4. «Ритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Вовченко О. А.)
  5. «Ритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для глухих дітей) (Вовченко О. А.)
  6. «Лікувальна фізична культура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Форостян О. І., Шеремет Б.Г., Лещій Н. П., Малій В. М.)
  7. «Лікувальна фізична культура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для глухих дітей) (Форостян О. І., Шеремет Б.Г., Лещій Н. П., Малій В. М.)
  8. «Розвиток слухового сприймання та формування вимови» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (Федоренко О.Ф.,  Зганяйко І. Ф.)
  9. «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти  для дітей із порушеннями слуху (Федоренко О.Ф.,  Патлай Ю. М.)
  10. «Розвиток слухового сприймання та формування вимови» для 5 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Федоренко О.О., Мала Н.І., Савчук О. О., Москаленко Т. І.)
  11. «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови» для 5 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей) (Федоренко О. Ф., Ломакіна О. М., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Аркуша Ю. М.)
  12. «Розвиток слухового сприймання та формування вимови» для 6-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) ( Федоренко О. Ф., Коноваленко М. В., Автомонова І. В., Різоль О. М.)
  13. «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови» для 6-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей) (Федоренко О. Ф., Васильєва В. В., Юхимович Л. Ф., Ільченко Е. С.)
  14. «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Форостян О. І., Лещій Н. П.)
  15. «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей) (Форостян О. І., Лещій Н. П.)
  16. «Ритміка» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для дітей зі зниженим слухом) (Вовченко О. А.)
  17. «Ритміка» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями слуху (для глухих дітей) (Вовченко О. А.)
Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×