База дослідження:
заклади загальної середньої освіти міста Києва, Львівської та Черкаської областей (Приватна школа «Афіни» міста Києва; Приватний навчально-виховний комплекс «Садок-школа-ліцей «ЕКОЛЕНД» (м. Львів); Загальноосвітній навчальний заклад ІІ–ІІІ ступенів «Фінансовий ліцей» Подільського району міста Києва; Приватний заклад «Український аграрний ліцей» міста Умань Черкаської області).
Наукові керівники:
Дем’яненко Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри педагогіки і психології вищої школи Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (м. Київ); Швець Тетяна Едуардівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора Приватної школи «Афіни» міста Києва, керівник центру дистанційного навчання, директор програм в International Academy of Tutoring, тьютор ІІ ступеню, тренер та супервізор тьюторів.
Метою дослідження є розроблення й упровадження інтегрованої моделі тьюторського супроводу розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів.
Завдання дослідження:
проаналізувати та систематизувати зарубіжний і вітчизняний досвід застосування технології тьюторингу в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти; з’ясувати рівні сформованості соціально особистісних компетентностей учнів старших класів закладів загальної середньої освіти; теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити інтегровану модель тьюторського супроводу розвитку соціально- особистісних компетентностей учнів старших класів закладів загальної середньої освіти; обґрунтувати педагогічні умови реалізації інтегрованої моделі тьюторського супроводу старшокласників; розробити методику моніторингу та діагностики для визначення ефективності інтегрованої моделі тьюторського супроводу розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів у закладах загальної середньої освіти; надати практичні рекомендації щодо впровадження інтегрованої моделі тьюторського супроводу учнів старших класів закладів загальної середньої освіти.