Професійна підготовка майбутніх фахівців: учасники онлайн-наради визначили завдання на 2021 рік

 

Нещодавно на базі ДВНЗ «Чернівецький індустріальний коледж»  проведено Всеукраїнську онлайн-нараду «Проблеми оптимізації процесу компетентнісно зорієнтованого навчання за умов упровадження інноваційних методик його реалізації в закладах фахової передвищої освіти» за ініціативи Всеукраїнської спілки голів обласних методичних об’єднань викладачів української філології закладів фахової передвищої освіти, провідних фахівців галузі, за підтримки Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», ДУ «НМЦ фахової передвищої освіти», Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, Ради директорів закладів передвищої фахової освіти Чернівецької області.

У нараді взяли участь представники всіх областей України та м. Києва. Актуальність проведення заходу зумовлена конструктивними змінами в системі освіти в цілому, передвищої фахової освіти зокрема; необхідністю визначення основних напрямів освітньої діяльності закладів освіти за умов упровадження інноваційних форм дистанційного/змішаного навчання, потребою узагальнення кращого досвіду реалізації новітніх методик навчання та виховання майбутніх спеціалістів.

Привітав учасників зібрання Василь Чернівчан, директор ДВНЗ «Чернівецький індустріальний коледж».

Про пріоритетні напрями роботи закладів фахової передвищої освіти у 2021 році, оптимізації процесу компетентнісно зорієнтованого навчання за умов упровадження інноваційних методик, готовності викладачів до стандартизації освіти розповіли: Ігор Балуба, керівник експертної групи Директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН України; Людвига Цуркан, директор Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА; Людмила Котоловець, завідувачка сектору відділу науково-методичного забезпечення професійної освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та Микола Хоменко, заступник директора ДУ «НМЦ вищої та фахової передвищої освіти».

Загалом у виступах учасників наради порушено проблеми оптимізації процесу компетентнісно зорієнтованого навчання за умов упровадження інноваційних методик його реалізації, висвітлено сучасні стратегії щодо формування україномовної особистості, розглянуто актуальні питання професійної мовної освіти майбутніх спеціалістів, особливості державної підсумкової атестації з української мови у 2021 році; розглянуто основні положення академічної доброчесності; визначено можливості та переваги дистанційного навчання, прокоментовано основні вимоги щодо підвищення кваліфікації.

За підсумками проведення наради була прийнята Ухвала щодо напрямів роботи Спілки, прийнято рекомендації щодо упровадження новітніх методик навчання в закладах фахової передвищої освіти, підготовки викладачів до стандартизації освіти, узагальнення та перейняття кращого досвіду реалізації державної мовної політики.

Проведення наради засвідчило, що освітянська спільнота України об’єднана розумінням важливості філологічної освіти молоді, усвідомленням  необхідності інноваційних змін в організації навчального процесу, можливістю конструктивної співпраці освітян різних ланок галузі освіти.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×