База проведення:
заклади загальної середньої освіти Оболонського району міста Києва, зокрема: навчально-виховний комплекс «Школа І-ІІ ступенів – ліцей «Управлінські технології» № 240 «Соціум», школа І-ІІІ ступенів № 225, школа І-ІІІ ступенів № 8, спеціалізована школа № 252 імені Василя Симоненка за участі Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Науковий керівник – Кириленко Світлана Володимирівна, кандидат педагогічних наук, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно- експериментальної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».
Мета: наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка ефективності новітніх інформаційних технологій для автоматизації процесів управління закладами освіти, нормативне врегулювання та методичне забезпечення впровадження цих технологій, формування потреб у їх використанні педагогами, батьками та учнями, розвиток відповідних цифрових компетенцій адміністрації та педагогів закладів освіти, а також посилення інституційної спроможності районних науково-методичних центрів для задоволення потреби в науково-методичному супроводі інноваційних процесів сфери освіти – від зародження інноваційної ідеї до її втілення та поширення досвіду реалізації.
Завдання:
здійснити аналіз науково-методичної літератури та результатів науково-експериментальних пошуків щодо запровадження нової системи освітнього школоцентричного («school-based») менеджменту з використанням сучасних інформаційних технологій; проаналізувати правову базу щодо впровадження інформаційних технологій та електронного документообігу в управлінську діяльність закладів освіти. У разі необхідності підготувати проекти нормативно- правових документів щодо удосконалення цього процесу; удосконалити технічне забезпечення реалізації експерименту шляхом передачі закладам загальної середньої освіти учасникам експерименту та районному науково-методичному центру апаратних засобів (планшетів). забезпечити проектування, апробування, навчальну взаємодію з усіма суб’єктами освітнього процесу та поетапне впровадження інформаційних технологій («Єдина школа») в управлінську діяльність закладів освіти; вивчити стан функціонування та підготувати рекомендації щодо посилення інституційної спроможності районного науково-методичного центру у наданні методичної підтримки впровадженню сучасних інформаційних технологій в управлінську діяльність закладів освіти; розробити методичні та розпорядчі документи, необхідні для впровадження інформаційних технологій («Єдина школа») в освітню управлінську діяльність; підвищити рівень цифрової компетентності учасників експерименту шляхом організації тренінгів, майстер-класів щодо використання інформаційних технологій в управлінській діяльності закладів освіти; запровадити результати дослідження в практику діяльності закладів освіти.