База проведення:
Чернівецький ліцей № 15 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» з вивченням єврейського етнокультурного компонента Чернівецької міської ради та Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Науковий керівник – Білянін Григорій Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Мета дослідження – експериментально перевірити методичну систему навчання основам технології та робототехніки як складової STEM-освіти.
Завдання дослідження:
проаналізувати теорію і практику впровадження STEM-освіти в Україні та інших країнах світу, стан використання сучасних засобів робототехніки в освітньому процесі; визначити умови забезпечення експерименту: нормативно – правові, організаційні, методичні, кадрові та критерії результативності використання засобів робототехніки в освітньому процесі закладу освіти; розробити й експериментально перевірити концепцію та відповідну методичну систему навчання основам технології та робототехніки як складової STEM-освіти; апробувати методичну систему навчання основам технології та робототехніки як складової STEM-освіти у закладі освіти; розробити навчально-методичне забезпечення курсу робототехніки та методичні рекомендації для вчителів щодо навчання учнів основам робототехніки і використання в освітньому процесі засобів робототехніки; визначити рівень сформованості ключових компетентностей випускників, зокрема компетентності в природничих науках і технологіях та інформаційно-цифрової компетентності.