Баженков Євген Володимирович

ПЕРЕДВИБОРЧА ПРОГРАМА

кандидата на посаду директора Державної наукової установи “Інститут модернізації змісту освіти”

БАЖЕНКОВА ЄВГЕНА ВОЛОДИМИРОВИЧА,

кандидата наук з фізичного виховання та спорту

 

Мета програми:  неперервне осучаснення теоретичного і методичного забезпечення змісту національної системи освіти та трансформація розвитку Державної наукової установи “Інститут модернізації змісту освіти” (далі – Інститут) в дослідницьку установу нового типу, що здійснює наукову, освітню, інноваційну діяльність, підґрунтям якої є найкращі вітчизняні й зарубіжні практики в освіті та інтернаціоналізація освіти і науки.

Основними принципами діяльності Інституту як освітянської наукової спільноти мають бути:

  • академічна доброчесність, корпоративна культура;
  • примноження наукових досягнень Інституту, розвиток і розширення напрямків фундаментальних та прикладних досліджень, які склалися в Інституті, планування нових перспективних напрямків з проблем освіти, педагогічної, психологічної й суміжних з ними наук;
  • відповідальність за виконання службових обов’язків з боку кожного члена колективу Інституту – керівника структурного підрозділу, наукового працівника, співробітника;
  • неухильне виконання законів України, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Статуту Інституту.

1. Удосконалення структури управління Інститутом  

  • Удосконалити організаційну структуру Інституту, з метою виключення дублювання функцій, структурної роздробленості, усунення елементів бюрократизації й ефективного функціонування кожного його підрозділу.
  • Забезпечити гідний рівень оплати праці в Інституті, залучити додаткові джерела фінансового забезпечення науково-дослідної роботи в Інституті, зокрема за рахунок програм цільового фінансування, грантів, фінансування на госпдоговірних засадах  тощо.
  • Оптимізувати систему внутрішнього документообігу, підготовки наукових звітів як в процесі планування досліджень, поточного контролю за ходом їх здійснення,  підтримки планово-фінансової, звітної, бухгалтерської роботи та кадрового менеджменту з використанням мобільно орієнтованих засобів і технологій ІКТ-діяльності.

2. Кадрова політика

  • Сприяти формуванню в Інституті корпоративної культури з метою стимулювання професійного зростання та творчого самовдосконалення наукових кадрів і співробітників Інституту шляхом уведення системи мотивацій та конкурентного механізму між науковими школами, структурними підрозділами, їх активного залучення до обговорення питань стратегічного розвитку Інституту.
  • Налагодити систему стимулювання науковців за високі особисті досягнення в науково-дослідній роботі, проведенні науково-організаційних заходів, підготовку і публікацію англомовних праць, широкомасштабне впровадження наукових здобутків в освітній практиці. 
  • Виявляти і підтримувати талановитих молодих вчених та сприяти їх творчому професійному зростанню, суспільному визнанні їхніх наукових досягнень через активну участь у роботі Ради молодих учених Інституту. 
  • Забезпечити створення системи вдосконалення та підвищення кваліфікації наукових працівників, активно запроваджувати стажування з відривом від виробництва в провідних наукових інститутах НАПНУ України, установах України й зарубіжних країн.

3. Науково-дослідна й інноваційна діяльність

  • Забезпечити розвиток фундаментальних та прикладних досліджень з пріоритетних напрямів з обов’язковим упровадженням здобутих результатів у освітній процес, із використанням багатоканального фінансування. 
  • Імплементувати в діяльність Інституту новітні концепти, підходи, дослідницькі практики в освіті.
  • Забезпечити проведення конкурсних відборів підручників та посібників, видання (перевидання), придбання, зберігання, доставку підручників і посібників (в тому числі електронних версій та з аудіосупроводом), навчально-методичної літератури для закладів загальної середньої освіти та професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Широкомасштабно оприлюднювати наукову продукцію Інституту в міжнародних наукометричних базах даних.
  • Розширити наукове співробітництво між Інститутом та інститутами НАПНУ України, провідними освітніми установами України та Європи з метою інтенсифікації фундаментальних і прикладних студій.
  • Забезпечити відкриття наукових програм для підготовки докторів філософії, відкрити докторантуру в Інституті.
  • Забезпечити захист інтелектуального потенціалу Інституту шляхом постійного моніторингу за об’єктами інтелектуальної власності, їх своєчасного виявлення й належного оформлення.
  • Посилити рівень періодичних видань Інституту, збільшити кількість публікацій наукових працівників Інституту в наукових журналах, які включені до міжнародних наукометричних баз даних, забезпечити матеріальне стимулювання авторів цих статей.
  • Опрацювати питання щодо можливості здійснення Інститутом видавничої діяльності на комерційних засадах.

4. Взаємодія з органами державної влади, інституціями громадського суспільства, засобами масової інформації 

  • Продовжувати активну експертно-аналітичну роботу, забезпечити участь вчених Інституту в розробленні й обговоренні законопроєктів, підзаконних та нормативно-правових актів з питань освіти і науки, підвищити дієвість представництва Інституту в науково-методичних комісіях МОН України. 
  • Підвищити роль Вченої ради Інституту щодо ухвалення рішень і контролю над їх виконанням. 
  • Забезпечити створення Наглядової ради Інституту із залученням провідних вчених, керівників установ, підприємств та організацій з метою ефективної взаємодії Інституту й державних органів, органів місцевого самоврядування, громадськості для розвитку й підвищення якості наукової діяльності й конкурентоспроможності Інституту.
  • Активізувати діяльність щодо входження Інституту до складу асоціацій, корпорацій, технологічних і наукових парків, інших науково-навчально-виробничих комплексів, громадських організацій для вирішення статутних завдань Інституту.
  • Налагодити системну інформаційну роботу з висвітлення діяльності Інституту, розширити співробітництво з українськими ЗМІ з питань популяризації й реклами діяльності Інституту.
  • Забезпечити розвиток офіційного веб-сайту Інституту, наполегливо формувати і неперервно підтримувати позитивний імідж Інституту в Інтернет-просторі. 

5. Міжнародне співробітництво

  • Систематично здійснювати моніторинг європейського та світового освітньо-наукових просторів з метою залучення Інституту до виконання партнерських проєктів. 
  • Налагодити нові зв’язки та здійснювати співпрацю з науковими установами та освітніми закладами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами з питань освіти з укладанням відповідних угод. 
  • Збільшити кількість договорів та програм міжнародного співробітництва з партнерами Інституту, враховуючи науково-дослідні проекти.
  • Активізувати участь Інституту в роботі міжнародних асоціацій.
  • Підтримувати участь науковців Інституту в масштабних міжнародних проектах. 
  • Розширювати практику проведення спільних наукових заходів міжнародного рівня як на території України, так і за кордоном.
  • Представляти здобутки вітчизняної теорії і практики з питань створення, впровадження і використання засобів навчання в освіті на міжнародному рівні. 

6. Матеріально-технічне й фінансове забезпечення

  • Забезпечити стабільний фінансово-економічний стан Інституту, розвиток системи багатоканального фінансування і його збільшення, насамперед, за рахунок позабюджетних коштів через розширення спектру надання платних послуг, а також міжнародних грантів і проєктів.
  • Забезпечити впровадження, модернізацію й функціонування Національної освітньої платформи та електронної бібліотеки Інституту.
  • Раціонально й прозоро використовувати всі кошти й надходження.
  • Забезпечити ефективну систему використання ресурсів Інституту, реалізувати програму енергозбереження, оптимізувати витрати електроенергії, води й тепла.
  • Забезпечити здійснення громадського контролю над ефективністю й якістю виконання статей бюджету Інституту.
  • Забезпечити подальший розвиток системи електронного документообігу та локальної мережі Інституту, завершити під’єднання до єдиної комп’ютерної мережі всіх підрозділів Інституту.
  • Сприяти оновленню програмного забезпечення та комп’ютерів.
  • Забезпечити можливості ефективної роботи в дистанційному режимі. 
  • Здійснювати на постійній основі ремонт  приміщень Інституту, забезпечувати стабільний режим теплопостачання, за рахунок чого створювати комфортні умови для роботи в  Інституті.
  • Покращити стан робочих приміщень Інституту.
  • Підтримувати належний стан всієї території, відведеної Інституту, надалі сприяти покращенню благоустрою й озелененню Інституту.

Переконаний, що завдяки спільним зусиллям колективу Інституту, який усвідомлює завдання, що постали перед освітою загалом, нам під силу підвищити авторитет Інституту серед освітян в Україні й за кордоном.

Баженков Євген Володимирович

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×