Інноваційний освітній проєкт на всеукраїнському рівні за темою «Розвиток підприємницької компетентності здобувачів освіти» на базі закладів освіти Дніпропетровської, Кіровоградської, Одеської, Тернопільської, Чернівецької та Чернігівської областей у жовтні 2023 – вересні 2028 років
База реалізації інноваційного освітнього проєкту: заклади освіти Дніпропетровської, Кіровоградської, Одеської, Тернопільської, Чернівецької та Чернігівської областей
Науковий керівник та автор ініціативи – Паздрій Віталій Ярославович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
Мета дослідження – науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов розвитку підприємницької компетентності здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти.
Завдання дослідження:
– проаналізувати стан розробленості проблеми розвитку підприємницької компетентності здобувачів освіти у зарубіжній і вітчизняній педагогічній теорії та практиці;
– визначити показники ефективності запровадження в освітньому процесі цифрових ігрових і симулятивних освітніх технологій для розвитку підприємницької компетентності здобувачів освіти на основі системного аналізу освітнього процесу закладу загальної середньої освіти;
– конструювати діяльність здобувачів освіти і вчителів, організацію їх взаємодії в умовах запровадження в освітньому процесі цифрових ігрових і симулятивних освітніх технологій під час проведення поурочного навчання та проведення заходів у позаурочний час;
– розробити критерії експертного оцінювання системи роботи закладу освіти щодо розвитку підприємницької компетентності здобувачів освіти;
– розробити методичні рекомендації щодо використання системи роботи закладу загальної середньої освіти щодо розвитку підприємницької компетентності здобувачів освіти;
– підготувати матеріали з питань забезпечення організаційної та методичної підтримки, що включають необхідну документацію щодо планування, прогнозування, моніторингу і контролю;
– розробити діагностичний інструментарій, за яким буде визначатися розвиток підприємницької компетентності здобувачів освіти 7–9 класів та 10–11 класів закладів загальної середньої освіти;
– розробити критерії та показники сформованості підприємницької компетентності здобувачів освіти 7–9 класів та 10–11 класів закладів загальної середньої освіти.
– розробити навчальні програми курсу за вибором «Підприємництво та фінансова грамотність» для учнів 7-9-х і 10-11-х класів закладів загальної середньої освіти».