«STEM-весна – 2023» впевнено крокує країною!

 

13 травня чотири команди учнів ЗЗСО міста Львова і області та їх вчителі-координатори стали учасниками «Наукового фестивалю OL». Команди переможців та призерів конкурсу «Запроси фізику до себе …» у межах проєкту «STEM / STEAM навчання на уроках фізики» проводили майстер-класи для гостей фестивалю з метою популяризації фізичної науки, уміння здійснювати пошуково-дослідницьку роботу, використовуючи елементи STEM-діяльності.

Учні ліцею № 38 ЛМР та їх координатор, вчителька фізики, Зоряна Максимович, використовуючи схему з розрахунками, картон, кольоровий папір, ножиці, клей, скотч, виготовили модель ракети Falcon 9 (висота 1,25 м) з групи одноразових і частково багаторазових ракет-носіїв з сімейства американської компанії SpaceX. Розповіли про її призначення, можливості, вартість збирання і запуску, зробили порівняння з іншими ракетами.

 

 

Учні Новояворівського ЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 та їх учитель-координатор Галина Флис (учителька фізики) виготовили перископ – оптичний прилад для спостереження за об‘єктами, що знаходяться у площині, яка не збігається з горизонтальною площиною ока. Для створення конструкції використали такі матеріали: пластикову трубу у формі паралелепіпеда, відповідні до неї коліна, дзеркала (дзеркала потрібно було чітко розмістити під кутами 45 градусів) і двосторонній скотч.

 

 

Учні Труханівського ЗЗСО I-III ст. Сколівської міської ради та їх учитель-координатор Іванна Абрагамович (учителька фізики), використавши помповий оприскувач, пластиковий гнучкий шланг, підводну трубку, пластикову пляшку, виготовили акваланг у домашніх умовах – обладнання, за допомогою якого за кожних 50 накачувань можна зробити 4 вдихи повітря, продемонстрували його дію, запропонували способи використання у повсякденному житті.

 

Учні ЗЗСО I-III ступенів та ДО с. Дідилів Львівського району Новояричівської ТГ та їх учитель-координатор Емілія Пецух (учителька фізики) виготовили машинку «Екобульку для дітей» з доступних матеріалів: пластикових пляшок, кришки від пластикових пляшок, гнучких кольорових соломинок, повітряних кульок, дерев’яних шпажок, скотча, ножиць, пістолета з гарячим клеєм. Створена дитяча машинка рухалася без використання батарейок за допомогою повітря, що виходило з надувної кульки.

Креативний підхід, належний рівень знань з фізики, чітка командна робота – це кроки, які дали можливість юним експериментаторам досягнути таких результатів.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×