Мета експерименту – науково й теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов створення життєціннісного середовища закладу загальної середньої освіти.
Досягнення мети дослідження передбачає виконання таких завдань:
на основі аналізу філософських, соціологічних, психологічних, педагогічних джерел уточнити зміст поняття «життєціннісне середовище», «формування життєціннісного середовища»;
схарактеризувати критерії, показники та рівні ефективності формування життєціннісного середовища закладу загальної середньої освіти, дібрати діагностичний інструментарій;
науково й теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов створення життєціннісного середовища закладу загальної середньої освіти;
розробити та експериментально перевірити структурно-функціональну модель формування життєціннісного середовища закладу загальної середньої освіти;
розробити навчально-методичне, дидактичне забезпечення проблеми формування життєціннісного середовища закладу загальної середньої освіти;
розробити систему підготовки вчителів до формування життєціннісного середовища закладу загальної середньої освіти;
розробити програму тренінгових занять з теми соціально-педагогічного партнерства в освітньому процесі закладу.