База реалізації Проєкту: заклади освіти Запорізької, Вінницької, Черкаської областей та вищі заклади освіти (Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського; Харківський національний педагогічний університет).
Наукові керівники:
Солоненко Анатолій Миколайович, доктор біологічних наук, професор, ректор Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького;
Мета – створення умов для зацікавлених в освітніх реформах суб’єктів, за яких виконання ними злагоджених завдань і функцій, реалізація оптимальних зусиль, часу і засобів забезпечуватиме досягнення конкретного результату впровадження подальших реформ, спроєктованих у концепції Нової української школи.
Завдання:
Теоретично обґрунтувати методологію реалізації соціокультурної місії педагогічного університету на наукових підвалинах постнекласичної парадигми.
Здійснити моніторинг особливостей, відмінностей та ефективностей сприйняття освітнього процесу НУШ суб’єктами та стейкхолдерами.
Розробити науково-методичне забезпечення розвивальних, стимулювальних, корекційних психолого-педагогічних технологій психологічного супроводу НУШ та його системну експертизу.
Розробити та реалізувати комплекс програмних заходів із навчально-методичного супроводу, професійної підтримки, консультування учасників освітнього процесу з актуальних питань упровадження Концепції НУШ, освітніх програм і навчальних планів, упровадження сучасних технологій навчання, використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій тощо; наставництво, спрямоване на розвиток професійної компетентності педагогів, керівників (заступників керівників) закладів освіти.
Створити інтелектуальну платформу з питань реалізації подальших освітніх реформ, пов’язаних з упровадженням концепції Нової української школи у співпраці з громадою і владою.
Спрямувати застосування знань, досвіду та інших можливостей університету за межами традиційного академічного освітнього середовища у налагодженні партнерської взаємодії школи, влади і громад різних рівнів задля реалізації завдань НУШ, побудови демократичної моделі управління освітнім закладом та реалізувати вплив педагогічного університету на суспільство у вирішенні стратегічних цілей, оперативних завдань, процедур продовження здійснення завдань концепції Нової української школи на базовому рівні закладів загальної середньої освіти.
Визначити соціокультурну ефективність концептуальних засад взаємодії зацікавлених в освітніх реформах суб’єктів.