Розпочинається Всеукраїнський освітньо-методологічний відбір «РодовідУчитель – 2024»

Кращий досвід упровадження в освітній процес технологій особистісного розвитку здобувачів загальної середньої освіти шукатимуть у межах Всеукраїнського освітньо-методологічного відбору «РодовідУчитель – 2024».

Захід організовує Громадська організація «РОДОВІДсвіт» за інформаційної підтримки Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Учасниками відбору «РодовідУчитель» на добровільних засадах можуть стати педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти. Реєстрація триватиме з 08 серпня до 14 вересня 2024 року за покликанням https://forms.gle/YA1Bsqx2eo5GHHsN6

Відбір відбуватиметься в два етапи:

– відбірковий – з 16 по 24 вересня 2024 року оцінюватиметься змістова частина аплікаційних форм, заповнених учасниками, та визначатимуться фіналісти;

– фінальний – з 25 по 30 вересня 2024 року учасники фінального етапу подаватимуть свої роздуми на тему: «РОДОВІДсистема освіти передбачає перехід від предметної класно-урочної системи до інноваційної особистністно-розвивальної системи».

Результати фінального етапу будуть оприлюдненні 14 жовтня 2024 року на сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Переможці відбору будуть нагороджені дипломами та стануть учасниками тренінгу з упровадження особистісно-розвивальної системи в освітній процес за авторською системою Валерія Киричука.

До відома. Киричук Валерій Олександрович, доцент кафедри психології управління ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти», кандидат педагогічних наук, доцент. Автор семи діагностично-аналітичних комп’ютерних комплексів: «SOS», «Соціум», «Соціал», «Універсал – 3» (44 локальні версії), «Персонал», «Універсал-онлайн» (інтернет версія). Автор особистісно-розвивальної системи, що дозволяє в онлайн-режимі проводити експрес-опитування учасників освітнього процесу, за результатами якого здійснюється цілепокладання закладу освіти та особистісного розвитку учнів та учениць. Науковцем розроблено дев’ять інноваційних психолого-педагогічних технологій, за допомогою яких засобами цифрових технологій можна моделювати сюжетні лінії освітніх проєктів, здійснювати проєктно-модульне планування реалізації освітніх проєктів, створювати сценарії занять з особистісно-розвивальним змістом тощо. Киричук В. понад десять років проводить авторські тематичні курси підвищення кваліфікації керівників та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

Лист ІМЗО від 05.08.2024 № 21/08-1188

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×