У збірнику використано науково-методичні напрацювання та інноваційну проєктну діяльність за результатами реалізації Концепції нової української школи, що впроваджено на практиці регіональними закладами післядипломної педагогічної освіти України. Матеріали інформаційно-методичного збірника орієнтовано на керівників навчальних закладів, працівників відділів освіти, вчителів та студентів педагогічних ВНЗ.
У збірнику, що підготовлений за матеріалами Всеукраїнського освітнього форуму «НОВІ ВИМІРИ БЕЗПЕКИ: ВИКЛИКИ ТА РІШЕННЯ» (укладач Клясен Н. Л.), представлено основні доповіді учасників Всеукраїнського освітнього форуму «Нові виміри безпеки: виклики та рішення», ініціаторами якого стали Міністерство освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», департамент освіти і науки Тернопільської обласної військової адміністрації.
У доповідях учасників форуму висвітлено практичні аспекти організації діяльності органів державної влади, освітніх установ та закладів, громадських організацій щодо створення безпечного освітнього середовища в умовах дії воєнного стану в Україні.
Каталог містить результати навчальної та науково-методичної діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти у 2021–2023 рр. Каталог складено з метою поширення інформації про показники діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти з питань реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та підготовки вчителів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти до реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти. Видання буде цікавим широкому колу читачів: керівникам освітніх закладів та установ, вчителям, науковцям та студентам педагогічних закладів вищої освіти.
До збірника увійшли наукові статті та повідомлення науковців, викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти присвячені актуальним питанням науково-методичного та навчально організаційного супроводу підготовки вчителів 5-6 класів до роботи в умовах реформування базової середньої освіти «Нова українська школа». Збірник розрахований на науковців, педагогічних працівників освітніх закладів, викладачів закладів післядипломної освіти, докторантів та аспірантів, які досліджують проблеми підготовки вчителів до роботи в умовах реформування базової середньої освіти.