Турбуємось про фізичне здоров’я молодого покоління
Протягом двох днів, з 18 по 19 серпня цього року, у Києві на базі НВК «Домінанта» проходив Всеукраїнський семінар-нарада «Фізична культура – здорове покоління». Захід відбувся в рамках Всеукраїнського серпневого форуму «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху», приуроченого до 30-річчя Незалежності України.
Організаторами даної події виступили Комітет з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості.
Серед поважних гостей на заході до його учасників з вітальним словом звернувся Євген Баженков, директор ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
У межах заходу було презентовано модельну програму з фізичної культури, яку вже цьогоріч розпочнуть пілотувати і апробувати у закладах середньої освіти.
Презентація нової модельної програми з фізичної культури для 5-6 класів провела Галина Коломоєць, начальник відділу науково-методичного забезпечення підвищення якості освіти.
Про навчально-методичне забезпечення предмета «Фізична культура», організацію вивчення предмета «Фізична культура» у 2021/2022 навчальному році доповіла Вікторія Деревянко, завідувач сектору відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту загальної середньої освіти в Новій українській школі.
Під час семінару був презентований проєкт «Активні парки – локації Здорової України», основна мета якого зробити спорт доступним для громадян та залучити різні групи населення до оздоровчої рухової активності у місцях масового відпочинку.
Особливу увагу на заході приділено підвищенню рівня роботи вчителів фізичного виховання і спорту, де було презентовано його учасникам два принципово нових онлайн-курси: один із них стосувався теми інклюзивного навчання, а інший – новітнім напрямам у сфері фізкультури.
На завершення семінару-наради учасники дізналися, як за допомогою квест-уроків урізноманітнити викладання не лише уроків фізкультури, а й хімії, фізики, математики та літератури.
Також, у зв’язку з певною нестабільністю, пов’язаною з пандемією COVID-19, були розглянуті способи занять руховою активністю в «режимі онлайн». Найефективнішим методом себе показали різноманітні спортивні челленджі та флеш-моби.
Другий день був повністю присвячений практичним заняттям, де вчителі фізкультури презентували більшу частину модулів.
Вчителі мали змогу наочно побачити, а потім і самі продемонструвати, як за допомогою звичайного спортивного інвентарю можна урізноманітнювати вправи та робити їх цікавими для учнів.