Проведено науково-методичну конференцію «Науково-методичне забезпечення розвитку обдарованої особистості: зміст, форми, умови»

25 жовтня 2024 року в рамках Шістнадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» відбулася науково-методична конференція «Науково-методичне забезпечення розвитку обдарованої особистості: зміст, форми, умови».

Організаторами заходу виступили Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» та Центр позашкільної роботи Святошинського району м. Києва.

У Конференції взяли участь науковці, науково-педагогічні працівники, викладачі закладів фахової передвищої освіти та закладів загальної середньої освіти.

З доповідями виступили: Борис Кремінський, доктор педагогічних наук, професор, начальник відділу роботи з обдарованою молоддю Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»; Юрій Ївженко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач сектору наукового та навчально-методичного забезпечення підготовки фахових молодших бакалаврів в системі фахової передвищої освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»; Валентина Кириченко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України; Андрій Давиденко, доктор педагогічних наук, професор кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційно- комунікаційних технологій Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського; Емілія Воронцова, науковий співробітник відділу проєктної діяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»; Михайло Герасимчук, директор Центру позашкільної роботи Святошинського району м. Києва; Таміла Новодворська, заступник директора з навчально-виховної роботи Центру позашкільної роботи Святошинського району м. Києва.

Серед питань які розглядалися учасниками конференції були: дослідження рівня вивчення природничо-математичних дисциплін у закладах освіти, актуальні проблеми виховання  обдарованих дітей та молоді, особливості організації роботи з обдарованими дітьми в закладі позашкільної освіти, створення мультимедійних дидактичних засобів для виконання учнями дослідницьких проєктів, методичні підходи залучення обдарованої молоді до виховних проєктів у закладі освіти, інструментальні та емпіричні методи виявлення обдарованості.

 

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×