Підсумки засідання журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Просвітницькі програми»

01 липня 2022 року у ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» відбулося засідання журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Просвітницькі програми».

Конкурс проводиться з метою виявлення та поширення кращого досвіду, оптимізація інноваційної діяльності працівників психологічної служби, підвищення професійної компетентності, якості програм, реалізації творчого потенціалу, престижності професії практичних психологів та соціальних педагогів.

Змагання традиційно відбуваються у три етапи: районний, міський; обласний, Київський міський; Всеукраїнський.

На засіданні було обговорено питання щодо визначення переможців серед авторів програм, які були оцінені та рекомендовані експертами, як номінанти на перемогу у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Просвітницькі програми».

Також в межах проведення конкурсу у 2021/2022 н. р  за підтримки Міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation  членами журі були оцінені програми додаткової номінації для практичних психологів і соціальних педагогів «Особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з ООП».

Загалом учасниками третього етапу конкурсу стали 55 практичних психологів і соціальних педагогів, які надіслали на ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу 39 авторських програм. У додатковій номінації для практичних психологів і соціальних педагогів «Особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з ООП» було  подано 8 програм 13 фахівцями психологічної служби.

Практичні психологи і соціальні педагоги продемонстрували досвід та професійні ідеї, майстерність у розробленні авторських програм. Автори програм засвідчили, що вони постійно знаходяться у творчому пошуку інтерактивних сучасних і актуальних методів, застосовують новаторські методи, прийоми, засоби навчання.

Журі конкурсу відібрало 6 програм-лідерів за номінацією «Просвітницькі програми» та 3 програми-переможці за додатковою номінацією «Особливості роботи вчителя фізичної культури з дітьми з ООП».

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×