Переможці конкурсу «Учитель року» очолять «Педагогічний стартап»

 

Підсумки всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» обговорили 3 червня 2021 року під час онлайн-засідання центрального оргкомітету. Ключовими питаннями стали особливості дистанційного проведення конкурсу, результати конкурсних випробувань та пропозиції щодо нагородження переможців і лауреатів.

До заходу долучилися члени журі третього туру конкурсу, учасники, представники закладів післядипломної педагогічної освіти.

Учасників зібрання привітала заступниця Міністра освіти і науки, голова центрального оргкомітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» Любомира Мандзій. Вона наголосила на важливості конкурсу, оскільки це не тільки фахове випробування для вчителів, але й частина нової освітньої політики, яка визначає провідну роль педагога в суспільстві.

Про організацію та проведення конкурсу поінформувала Олена Артеменко, начальник відділу організації масових заходів та інформаційно-аналітичної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». За її словами, конкурс було проведено з дотриманням провідних принципів: добровільності, прозорості, відкритості, академічної доброчесності. Цьогорічний конкурс був новаторським, бо вперше проходив у дистанційному форматі. Конкурсні випробування містили завдання, що передбачали репрезентацію учасниками вмінь і навичок використання в освітньому процесі технологій дистанційного навчання.

Всі залучені до організації та проведення конкурсу зробили все можливе, щоб третій тур змагань відбувся на високому організаційному рівні.

Голови журі представили результати конкурсних випробувань у номінаціях: «Керівник закладу освіти», «Математика», «Трудове навчання», «Українська мова та література», а також зазначили, що цьогорічний конкурс довів, що кращі вчителі України зорієнтовані на досягнення та постійне самовдосконалення, професійно мобільні, компетентні, конкурентоспроможні, здатні реалізовувати найсміливіші новаторські ідеї, відкриті для нового та готові до змін, є рушійною силою новацій в освіті, провідниками ідей Нової української школи.

Переможці конкурсу поділилися враженнями та спостереженнями, зокрема: відзначили мотиваційний потенціал змагань, поштовх до аналізу своєї роботи та підвищення фахового рівню; запропонували долучати до роботи з учасниками психологів, які б допомагали знімати напруження та стрес.

Учасники онлайн-засідання висловили пропозиції щодо удосконалення механізму проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року», а саме: активно популяризувати досвід кращих вчителів України для привернення уваги громадськості до освітньої галузі; зменшити навантаження на конкурсантів та членів журі шляхом запровадження перерви між випробуваннями відбіркового та фінального етапів третього туру конкурсу.

Кращий досвід конкурсу «Учитель року – 2021» буде представлений під час Всеукраїнської школи майстерності «Педагогічний стартап».

Члени центрального організаційного комітету внесли Міністерству освіти і науки України пропозиції щодо присвоєння переможцям конкурсу в номінаціях «Математика», «Трудове навчання», «Українська мова та література» почесного звання «Заслужений вчитель України», у номінації «Керівник закладу освіти» – почесного звання «Заслужений працівник освіти України»; нагородження Почесною грамотою Кабінету Міністрів України лауреатів конкурсу, які посіли другі місця; нагородження Почесною грамотою Верховної Ради України лауреатів конкурсу, які посіли треті місця.

У наступному 2021/2022 навчальному році конкурс «Учитель року» відбудеться у номінаціях: «Біологія», «Інформатика», «Мистецтво» (музичне мистецтво), «Основи правознавства» (наказ МОН від 31.05.2018 № 549, зі змінами).

Нагадаємо, щорічний всеукраїнський конкурс «Учитель року» започатковано Указом Президента України 29 червня 1995 року № 489/95, метою якого є підвищення престижності професії вчителя в суспільстві.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×