Представлено здобутки фестивалю STEM-весна – 2022
З метою ознайомлення педагогічної громадськості з інноваційними освітніми технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи, напрямів STEM-освіти 16 червня 2022 року проведено науково-практичний семінар «STEM-освіта: здобутки фестивалю STEM-весна – 2022, обмін досвідом, перспективи».
Захід спрямований на вироблення основних завдань розвитку STEM-освіти на ІІ півріччя 2022 року. До участі були запрошені обласні координатори з питань STEM-освіти закладів післядипломної педагогічної освіти та фахівці з інноваційної діяльності.
Начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Олена Патрикеєва наголосила на необхідності формування парадигми STEM-освіти та окреслила подальші кроки її розвитку. За її словами, в умовах воєнного стану STEM-освіта не втрачає актуальності та залишається одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з відновлення і розвитку національної економіки, забезпечення обороноздатності нашої держави.
Завідувач сектору Ірина Василашко презентувала здобутки фестивалю STEM-весна – 2022 та ресурси професійного розвитку педагогічних працівників з питань STEM-навчання.
Досвід з розвитку STEM-напрямів у закладах освіти, індивідуальні та групові STEM-проєкти, розробки STEM-уроків, експериментальних досліджень у рамках «STEM-тижня – 2022» представила завідувач сектору Валентина Черноморець.
Про методичні аспекти розвитку STEM-освіти розповіла завідувач сектору Оксана Лозова.
Учасники семінару обговорили актуальні питання розвитку STEM-освіти у регіонах та подальшу співпрацю.