Мета дослідження – обґрунтування значення бізнес-освіти для стабілізації економіки та механізму її реалізації в умовах глобалізації світового освітнього простору.
Для реалізації поставленої мети необхідно:
здійснити системний аналіз вітчизняної та зарубіжної наукової літератури, нормативних документів за темою дослідження;
визначити існуючі моделі бізнес-освіти, дослідити їхні характеристики та ефективність застосування в умовах глобалізації світового освітнього простору;
здійснити аналіз розвитку бізнес-освіти за кордоном;
розкрити економічне значення бізнес-освіти в умовах трансформації національної економіки;
запропонувати напрямки розвитку та поліпшення управління галуззю бізнес-освіти в Україні;
обґрунтувати модель формування бізнес-знань за допомогою освіти й науки, бізнес-середовища, громадянського суспільства;
створити та апробувати новий курс із бізнес-освіти в навчальних закладах;
підготувати навчально-методичні матеріали за результатами впровадження інноваційної технології ‒ бізнес-симуляції ‒ в умовах організації навчально-виховного процесу навчального закладу;
надати організаційні, технічні, інформативні ресурси для занурення учня у бізнес-середовище шляхом використання бізнес-ігор і бізнес-симуляцій, у результаті чого учень має можливість відчути себе в різних управлінських ролях з подальшим стажуванням у суб’єктів бізнесу.
База проведення дослідно-експериментальної роботи:
Кіровоградська гімназія нових технологій навчання Кіровоградської міської ради Кіровоградської області;
Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання ліцей-школа–дошкільний навчальний заклад «Вікторія – П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»;
«Навчально-виховний комплекс «Кіровоградський колегіум-спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів ‒ дошкільний навчальний заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради» Кіровоградської області;
Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №16 – дитячий юнацький центр «Лідер» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області;
Комунальний заклад «Навчально – виховне об’єднання – «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»;
Комунальний заклад «Навчально-виховне об'єднання № 32 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, позашкільний центр «Школа мистецтв» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»;
Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 19 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».