База проведення:
Кам’янець-Подільська спеціальна школа Хмельницької обласної ради.
Науковий керівник – Гребенюк Тетяна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри офтальмопедагогіки та офтальмопсихології факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова.
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності організаційно-педагогічних умов надання корекційної допомоги дітям з порушеннями зору.
Завдання дослідження:
визначити ступінь розробки проблеми корекційно-освітньої роботи з учнями з порушеннями зору в педагогічній теорії та соціально-освітній практиці; розробити комплекс діагностичних заходів, спрямованих на виявленняпотенційних можливостей та потреб учнів з порушеннями зору; визначити організаційно-педагогічні умови надання корекційної допомоги учням з порушеннями зору; забезпечити ознайомлення педагогів спеціальних закладів освіти, закладів освіти з інклюзивною формою навчання, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та батьків дітей з порушеннями зору з організаційно-педагогічними умовами надання корекційної допомоги учням з порушеннями зору; впровадити в практику спеціальних шкіл для дітей з порушеннями зору визначені організаційно-педагогічні умови надання корекційної допомоги учням з порушеннями зору; встановити ефективність реалізації визначених організаційно-педагогічних умов надання корекційної допомоги учням з порушеннями зору; розробити загальну концепцію щодо реалізації організаційно-педагогічних умов надання корекційної допомоги учням з порушеннями зору.