База дослідження:
комунальний навчальний заклад «Навчально-виховний комплекс № 141 «Освітні ресурси та технологічний тренінг» міста Києва (дошкільний навчальний заклад – школа І ступеня – спеціалізована школа ІІ ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов та інформаційних технологій – технологічний ліцей)»; Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Науковий керівник:
Войцехівський Михайло Федорович, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
Автор ініціативи: Кіньков Юрій Григорович, директор НВК №141 «ОРТ» м. Києва, Заслужений працівник освіти України, вчитель-методист.
Мета експерименту полягає у науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності організаційно-педагогічних умов моделювання розвитку ліцею «STEAM-school».
Завдання експерименту всеукраїнського рівня:
− проаналізувати теорію та практику розроблення та впровадження STEAM- освіти в Україні та світі;
− визначити та забезпечити організаційно-педагогічні умови моделювання розвитку ліцею «STEAM-school»;
− розробити організаційно-змістову модель розвитку ліцею «STEAM- school»;
− уточнити та обґрунтувати критерії, показники та рівні розвитку «STEAM- school», дібрати й адаптувати відповідний діагностичний інструментарій;
− визначити та обґрунтувати критерії оцінки рівнів готовності суб’єктів освітнього процесу до розроблення та впровадження STEAM-освіти, розвитку STEAM-освіченості, STEAM компетентностей та дібрати й адаптувати відповідний діагностичний інструментарій;
− розробити методичні рекомендації для керівників закладів загальної середньої освіти із забезпечення організаційно-педагогічних умов впровадження STEAM освіти;
− розробити навчально-методичне та навчальне забезпечення впровадження
в освітній процес STEAM -освіти;
− розробити систему моніторингу якості результатів освітнього процесу для закладів загальної середньої освіти, які впроваджують STEAM- освіту;
− визначити зміст навчальних модулів (курсів) підвищення кваліфікації керівників та вчителів закладів освіти із впровадження в освітній процес STEAM-технологій.