Вебінар 1 від Української академії друкарства “Видавнича культура шкільних підручників”
Матеріали вебінару:
- ДСТУ 3017—2015 «Видання. Основні види. Терміни та визначення»
- ДСТУ 4861:2007 «Видання. Вихідні відомості»
- ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 «Бібліографічний запис, бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання», методичні рекомендації з використання
- ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання»
- Зубко Н. «Апарат навчального видання як показник його культури (на прикладі шкільних підручників з хімії)»
- Матеріали круглого столу «Видавнича культура шкільного підручника»
Вебінар 2 від Української академії друкарства “Культура поліграфічного виконання шкільних підручників”
Вебінар 3 від Української академії друкарства “Дизайнерські аспекти опрацювання шкільних підручників”
Навчальний вебінар «Теоретичні основи та практика психологічного аналізу навчальної книги для «Нової української школи»
Навчальний вебінар «Критерії оцінювання модельних навчальних програм»
Навчальний вебінар «Представлення основних документів для впровадження Державного стандарту базової середньої освіти»
Ознайомчий вебінар для експертного кола предметних (галузевих) комісій та експертних груп: “Антидискримінаційна експертиза освітнього контенту: основні напрями та критерії”
Анкета зворотнього зв'язку учасниці/учасника ознайомчого вебінару для експертного кола предметних (галузевих) комісій та експертних груп: "Антидискримінаційна експертиза освітнього контенту: основні напрями та критерії": http://bit.ly/IMZO_ANEP_forms
Нормативна документація
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 "Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти"
- Наказ МОН від 19.02.2021 № 235 "Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти"
- Лист МОН від 24.03.2021 № 4.5/637-21 "Потенційним авторам/укладачам модельних навчальних програм для базової середньої освіти"
- Методичні рекомендації «Про здійснення комплексної експертизи об’єктів грифування (крім електронних) та критеріїв їх оцінювання з метою надання оцінки доцільності надання відповідного грифа Міністерства освіти і науки України»
- Методичні рекомендації «Про здійснення комплексної експертизи об’єктів грифування – модельних навчальних програм, та критеріїв їх оцінювання з метою підготовки висновку щодо доцільності надання відповідного грифа Міністерства освіти і науки України»
- Наказ МОН від 17.08.2021 № 912 “Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 22 січня 2021 року № 95”
- Наказ МОН від 22.01.2021 № 95 “Про утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп”
- Інструктивно-методичні рекомендації для оцінювання підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників під час проведення комплексної експертизи
- Наказ МОН від 05.08.2022 № 700 "Про утворення предметних(галузевих) експертних комісій та експертних груп"
- Методичні рекомендації для здійснення антидискримінаційної експертизи об'єктів грифування для подальшого надання їм грифа Міністерства освіти і науки України
- Методичні рекомендації щодо проведення експертизи програмної та технічної складових електронних підручників/електронних навчальних посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти, спеціалізованої та професійної (професійно-технічної) освіти
- Методичні рекомендації з проведення експертизи на відповідність адаптації завдань та ілюстративної частини об’єкта грифування до психофізичних особливостей сприймання осіб з порушенням зору