База проведення:
обласний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа – інтернат «Болградська гімназія ім. Г. С. Раковського» Одеської області.
Науковий керівник – Чмир Олена Романівна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри слов’янської філології, директор Центру болгарської мови, літератури, історії і культури Інституту філології при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Мета дослідження розробити та експериментально перевірити ефективність системи виховання особистості гімназиста в полікультурному середовищі.
Завдання дослідження:
розробити концепцію та відповідну систему виховання особистості гімназиста в полікультурному середовищі; розробити та науково обґрунтувати критерії, показники, рівні вихованості особистості гімназиста в полікультурному середовищі та дібрати відповідний діагностичний інструментарій; експериментально перевірити ефективність системи виховання особистості гімназиста в полікультурному середовищі як складової цілісної виховної системи закладу освіти; розробити та апробувати програмне та навчально-методичне забезпечення виховної роботи в гімназії щодо виховання особистості в умовах полікультурного середовища.