Підбито підсумки дослідження з формування життєвих компетентностей здобувачів освіти
29 жовтня 2021 року на базі загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Гімназія №34 «Либідь» ім. Віктора Максименка» Подільського району м. Києва проведено науково-методичний семінар, на якому представлено результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Формування життєвих компетентностей учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу – «Школа здоров’я» на базі гімназії № 34 «Либідь» ім. Віктора Максименка за 2016-2021 роки (наказ МОН від 09.06.2016 № 646).
Педагогічний колектив гімназії № 34 «Либідь» ім. Віктора Максименка долучився до дослідження та експериментальної перевірки впровадження у педагогічну практику структурно-функціональної моделі формування життєвих компетентностей в учнів закладу загальної середньої освіти – «Школа здоров’я». Директорка гімназії Алевтина Багінська зазначила, що діяльність гімназії спрямована на формування успішної, конкурентоспроможної особистості. Педагоги гімназії ознайомили учасників семінару з особливостями роботи психологічної майстерні, новими підходами у мультимодульному навчанні учнів 10-11 класів, особливостями застосування технології дебатів на уроках.
Завідувач сектору авторського педагогічного новаторства відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту модернізації змісту освіти Світлана Бойко зазначила, що сучасні реформаційні процеси в Україні та світі вимагають нових підходів до вирішення проблем навчання й виховання учнівської молоді. За її словами, сучасна людина має бути здатна і готова до успішної життєдіяльності в складних суспільно-економічних умовах, різноманітті культурно-релігійних, інформаційних, екологічних, соціальних проблем
На науково-практичному семінарі висвітлювалися особливості створення сприятливих організаційно-педагогічних умов підвищення ефективності формування життєвих компетентностей в урочний та позаурочний час.
У межах заходу також були продемонстровані сучасні освітні практики, які розкривають особливості формування комунікативної компетентності здобувачів освіти.