На Сумщині провели засідання весняної сесії обласної «STEM-школи 2023» – «STEM-урок як засіб формування STEM-компетентностей учнів»

 

У рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2023» та відповідно до плану роботи «STEM-школи 2023» 23 травня 2023 року Комунальним закладом Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти проведено засідання весняної сесії обласної «STEM‑школи 2023» – «STEM‑урок як засіб формування STEM‑компетентностей учнів».

До участі у заході долучилися науковці, консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, керівники та педагогічні працівники закладів загальної середньої  та позашкільної освіти області.

Сесію весняної STEM-школи відкрив Юрій Нікітін, ректор КЗ СОІППО, доктор історичних наук, професор. У вступному слові він актуалізував важливість розвитку і впровадження STEM-освіти.

Сергій Грицай, проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, координатор STEM-освіти інституту, кандидат педагогічних наук, доцент, висвітлив підсумки конкурсу «STEM-логотип закладу освіти».

Про результати конкурсу «Кращий  STEM-урок» доповіла Світлана Кода, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, керівник науково-дослідної лабораторії STEM-освіти КЗ СОІППО.

Досвід проведення STEM-уроків презентували переможці конкурсів, зокрема, інформацію про особливості інтегрованих STEM-уроків у початковій школі висвітлили Анна Шимко та Світлана Клімова – учителі початкових класів Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 9, м. Суми, Сумської області.

На необхідності упровадження інтегрованих STEM-уроків у базовій  школі акцентували увагу присутніх Галина Бондар, директор, учитель математики Комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинський навчально-виховний комплекс: Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  № 9 – дошкільний навчальний заклад Шосткинської міської ради Сумської області»; Світлана Болобан, учитель української мови та літератури Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей»; Оксана Рубан, учитель хімії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Охтирської міської ради Сумської області.

Досвідом проведення профорієнтаційного STEM-заняття поділилися вихователь Лариса Нестеренко та Валентина Прошак, учитель української мови та літератури Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей».

Ознайомила присутніх із особливостями проведення позашкільного STEM‑заняття Кристина Перетятько, завідувач гуманітарно-оздоровчого відділу, керівник гуртка «Green lab» Комунального закладу Сумської обласної ради – Сумський обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю.

Сергій Шаматрін та Ірина Родінка, учителі інформатики Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 імені Максима Савченка Сумської міської ради, висвітлили особливості організації та проведення STEАM-заняття.

У ході роботи весняної сесії обласної «STEM-школи 2023» відбулося обговорення вектору розвитку STEM-освіти в освітньому середовищі Сумщини,  обґрунтування шляхів  формування STEM-компетентностей в учнів, розвитку критичного мислення і мотивування їх до наукової діяльності, самоосвіти та освіти впродовж життя.

Підсумки роботи весняної сесії обласної «STEM-школи  2023» – «STEM‑урок як засіб формування STEM-компетентностей учнів» підбив Сергій Грицай, наголосивши на розбудові STEM-освіти в освітньому просторі Сумщини шляхом імплементації STEM‑уроків в освітній процес.

Запис заходу: STEM-урок як засіб формування STEM-компетентностей учнів.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×