Визначено переможців Всеукраїнського заходу «Краща STEM-публікація – 2022»

 

Урочисте оголошення підсумків Всеукраїнського заходу «Краща STEM-публікація – 2022» відбулося 10 листопада 2022 року у рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції «STEM – світ інноваційних можливостей».

Грамотою Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» за сумлінну працю, досягнення у педагогічній, науковій та виховній роботі; ефективне впровадження інноваційних технологій та значний особистий внесок у розвиток напрямів STEM-освіти нагороджуються:

Безкороваєва Наталія – вчителька інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею № 62 Запорізької міської ради Запорізької області;

Газдик Мирослава – директорка Вищого професійного училища № 3 міста Мукачево Закарпатської області;

Деркач Наталія – вчителька-методистка Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 30 Чернівецької міської ради;

Ігнатенко Олена – заступниця директора з навчально-виховної роботи, учителька біології та хімії Гімназії № 2 міста Новомосковська Дніпропетровської області;

Луньо Микола – викладач фізики і астрономії Міжгірського професійного ліцею Закарпатської області;

Рибенцева Альона – вчителька фізики та астрономії Барвінківського ліцею №1 Барвінківської міської територіальної громади Ізюмського району Харківської області, магістр педагогічної освіти;

Шемчук Діана – студентка 2 курсу ОП «Середня освіта/Теорія та методика навчання української мови і літератури, іноземної мови в основній школі» Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

Щука Дарія – студентка 3 курсу ОП «Німецька філологія та переклад» Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

Янкавець Олександр – заступник директора з НВР, вчитель хімії Комунального закладу «Вінницький ліцей № 7 імені Олександра Сухомовського», аспірант І курсу ЛНАУ.

Подяка Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» за сумлінну працю, досягнення у педагогічній, науковій та виховній роботі; ефективне впровадження інноваційних технологій та значний особистий внесок у розвиток напрямів STEM-освіти висловлюється таким учасникам:

Біленко Людмила – вчителька хімії та біології спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу ім. Л.І. Бугаєвської Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області;

Білько Тетяна – викладачка української мови та літератури Державного навчального закладу «Черкаський професійний ліцей»;

Буряк Валентина – вихователька-методистка закладу дошкільної освіти № 9 «Теремок» Славутської міської ради Хмельницької області;

Гусєва Тетяна – вчителька початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені № 21 міста Житомира;

Дуняшенко Наталія – вчителька української мови та літератури і зарубіжної літератури, координатор проєкту Комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання I-III ступенів «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»;

Іванко Дарина – студентка Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

Кабанова Олена – вчителька Опорного закладу «Вилківський заклад загальної середньої освіти № 1» Одеської області Ізмаїльського району Вилківської територіальної громади;

Карлюга Аліна – вихователька-методистка дошкільного навчального закладу ясла-садок № 24 «Гвоздичка» Первомайської міської ради Миколаївської області;

Лакатош Владислав – старший викладач, викладач фізики та астрономії Свалявського професійного будівельного ліцею Закарпатської області;

Нагорнюк Інна – учителька англійської мови загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені №21 м.Житомира;

Панова Тетяна – вчителька біології та хімії КЗ «Середня загальноосвітня школа № 31» Дніпровської міської ради;

Пірус Вікторія – викладачка фізики Державного навчального закладу «Черкаський професійний ліцей»;

Сєрік Ольга – вчителька біології Комунального закладу «Чугуївський ліцей № 2» Чугуївської міської ради Харківської області.

Науково-прикладна тематика публікацій заходу охоплювала теоретичні аспекти STEM-освіти, науково-методичне забезпечення та організацію STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи, інноваційні підходи у підготовці випускників до побудови успішної STEM-кар’єри, представлення STEM-проєктів, впроваджених у навчально-виховний процес, інноваційних методів, засобів та форм організації освітнього процесу, досвід роботи STEM-центрів/лабораторій, а також теорію і практику формування професійної компетентності педагогів у контексті STEM-освіти й розвиток професійної компетентності фахівців STEM-освіти у системі неперервної педагогічної освіти.

Кращі роботи, що відповідають вимогам, будуть надруковані у науково-педагогічних журналах «Наукові записки Малої академії наук України», «Проблеми освіти» та журналах видавництва «Шкільний світ» протягом І-ІІ кварталів 2023 року.

Довідково:

Всеукраїнський захід «Краща STEM-публікація – 2022» проведено відділом STEM-освіти відповідно до наказу Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 24.01.2022 № 10.

Метою творчого змагання є залучення педагогів-практиків, науковців, аспірантів, студентів до вивчення актуальних питань розвитку STEM-освіти в Україні, формування творчого підходу щодо оновлення дидактичних методів, засобів, форм та принципів навчання у закладах освіти, підвищення педагогічної майстерності та представлення кращих результатів досліджень широкій педагогічній громадськості.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×