Розвиток позашкільної освіти та інші ключові питання діяльності позашкільних навчальних закладів розглянули учасники онлайн-семінару

 

Днями відбувся методологічний семінар із позашкільної освіти – відкрита лекція «Внутрішня система забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти».

Учасниками заходу стали представники Міжнародної асоціації позашкільної освіти, Державної служби якості освіти України, кафедри позашкільної освіти ІПФ та науково-дослідної лабораторії позашкільної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» представляла Ольга Флярковська, начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи, кандидат педагогічних наук.

 

У своїй промові вона зосередила увагу слухачів  на позашкільній освіті в цілому, що є невід’ємною й унікальною ланкою, головна мета якої – створення умов для розвитку дітей та задоволення їх інтересів у вільний від навчання час: «Позашкільні навчальні заклади залишаються осередками всієї організаційно-масової роботи з дітьми та молоддю. Лише за умови наявності висококваліфікованих фахівців, які добре розуміють свою місію, глибоко усвідомлюють проблеми сучасної освіти, розмірковують над пошуком шляхів і засобів їх ефективного розв’язання, а також усвідомлюють свою моральну відповідальність перед майбутніми поколіннями, можна здійснити якісні та результативні реформи. Тому одним із першочергових завдань працівників системи освіти є пошук дієвих засобів і методів роботи. У концепції Нової української школи зазначено, що освіті потрібно перезавантаження, тобто оновлення існуючого алгоритму професійної діяльності, що передбачає перегляд методології роботи з учнями та зміну акцентів й пріоритетів з процесу на результат із використанням ефективних, дієвих методів роботи».

Цікавими та змістовними були доповіді Олени Биковської, завідувачки кафедри позашкільної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, президентки Міжнародної асоціації позашкільної освіти та Юрія Вергуна, директора департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України; Ганни Суркової, директорки Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості, депутатки Кіровоградської обласної ради, керівниці Кіровоградського відділення Міжнародної асоціації позашкільної освіти.

«Кожен педагог позашкільного закладу, до якого приходять діти, є неповторною особистістю з особливим талантом. Щоб бути гарним співрозмовником, цікаво викладати, майстерно демонструвати власні здібності,  він має постійно підвищувати свій професійний рівень», – підсумувала семінар Ольга Флярковська.

Учасники заходу дійшли висновку, що тільки об’єднавши всі зусилля, можемо говорити про розвиток позашкільної освіти як соціального інституту, який розвивається і функціонує, зберігаючи свою сутність.

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×