Семінар-нарада «Організаційно-педагогічні умови впровадження тьюторських технологій у систему роботи закладів освіти»

 

 

Днями на базі Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» відбувся захід для директорів та їх заступників закладів загальної середньої освіти-учасників дослідно-експериментальної роботи за темою «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті».

Координатором семінару-наради виступив відділ інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» (координатор – Бойко С.М., кандидат філософських наук, завідувач сектору авторського педагогічного новаторства), а модератором став один із наукових керівників всеукраїнського експерименту Сергій Ветров, кандидат технічних наук, Президент Тьюторської асоціації України.

Метою зоходу стало обговорення умов впровадження тьюторських технологій у систему роботи закладів освіти України та підготовка до звіту за результатами проведеної роботи.

У роботі зібрання взяли участь 23 учасника – науковці Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Тьюторської асоціації України, методист Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві держадміністрації Олена Скорик та представники 11 закладів освіти, а саме: Криворізького навчально-виховного комплексу № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування» Криворізької міської ради; Криворізької педагогічної гімназії Криворізької міської ради Дніпропетровської області; Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 12 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» Дніпровської міської ради; Боярської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №1 Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області; Боярського академічного ліцею «Лідер» Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області; Вишнівського академічного ліцею «Основа» Києво-Святошинської районної ради Київської області; Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука»; Лозівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 3 Лозівської міської ради Харківської області; Харківської гімназії № 12 Харківської міської ради Харківської області; Харківського ліцею № 89 Харківської міської ради Харківської області та Харківського приватного навчально-виховного комплексу «Гімназія ОЧАГ» Харківської області.

Кожний із представників закладів освіти під час обговорення питань висвітлював свій напрям діяльності, який реалізовувався протягом 2015–2020 рр. у рамках здійснення всеукраїнського дослідження. Серед поставлених питань найбільше зацікавлення викликали такі: тьюторский супровід проєктно-дослідницької діяльності учнів у закладі освіти, технології тьюторства в позакласній роботі, тьюторський підхід у сімейному вихованні, тьюторство як стратегічний напрям у самовизначенні суб’єктів культурно-освітнього простору, умови адаптації тьюторства в освітньому процесі та ін.

Учасники семінару-наради торкнулися багатьох важливих та актуальних питань, що стосувалися обговорення основних груп ризиків, які гальмують розвиток особистості учнів у разі застосування тьюторської технології та значення проведення педагогічних тьюторських сесій, конференцій, курсів підготовки тьюторів, що здійснювалися в рамках роботи Тьюторської асоціації України.

Підсумком роботи стало узагальнення інформації про адаптацію розроблених тьюторських моделей відповідно до специфіки діяльності закладів освіти України й системи позакласної роботи та добір матеріалів до звіту.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×