Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування інклюзивної культури в закладі освіти»

Дата:
- 26/03/2025
Час: 13:00 -13:00


0


26 березня 2025 року о 13:00 в дистанційній формі відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування інклюзивної культури в закладі освіти» в межах Шістнадцятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».

Приєднатися до конференції можна за покликанням https://youtube.com/live/84sz_H2ZgV8?feature=share .

Програмою заходу передбачено розгляд таких питань: інклюзивна культура в закладі освіти, організація інклюзивного навчання, мова інклюзії у формуванні толерантного середовища, підтримка професійного розвитку педагогів, розвиток обдарованості здобувачів освіти. До участі в конференції запрошуються керівники та педагогічні працівники закладів освіти, науковці.

Програма

Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування інклюзивної культури в закладі освіти»

Модераторка конференції: Олена Артеменко, начальниця відділу організації масових заходів та інформаційно-аналітичної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Доповідач Тема виступу
1.       Тетяна Євтухова, директорка Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад «Престиж», кандидатка технічних наук, доцентка Інклюзивна культура в закладі освіти: аспекти, напрями, принципи
2.       Алла Полторацька, доцентка кафедри іноземної філології Міжрегіональної академії управління персоналом, учителька зарубіжної літератури Навчально-виховного комплексу «Престиж», кандидатка філологічних наук Мова інклюзії у формуванні толерантного освітнього середовища
3.       Юрій Кризський, виконавчий директор Громадської спілки «Національна освітня асоціація», заслужений юрист України Інклюзивне освітнє середовище: правові гарантії та виклики для освітян
4.       Світлана Литовченко, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, докторка педагогічних наук Організація інклюзивного навчання в закладі освіти: сучасні підходи та напрями співпраці з інклюзивно-ресурсними центрами
5.       Анастасія Апенько, корекційна педагогиня, керівниця освітніх проєктів видавництва «Ранок» Інклюзивна освіта: як сучасний педагог може адаптувати викладання під різні потреби учнів
6.       Ярослав Федько, учитель фізики Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 136 «класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад – валеологічний центр» Дніпровської міської ради, лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» Розвиток обдарованості учнів та учениць як провідний аспект інклюзивної культури закладу освіти
7.       Наталія Пудрій, директорка Ліцею «Територія 12» м. Бердичева Житомирської області, заслужений вчитель України, переможниця всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» Професійний розвиток педагогів як частина інклюзивної культури закладу освіти
8.       Людмила Дерезюк, практична психологиня, викладачка кафедри медичної психології та загальномедичних дисциплін Міжрегіональної академії управління персоналом Роль самооцінки у професійному розвитку освітян

 

 

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×