Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування інклюзивної культури в закладі освіти»
Дата:
- 26/03/2025
Час: 13:00 -13:00
26 березня 2025 року о 13:00 в дистанційній формі відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування інклюзивної культури в закладі освіти» в межах Шістнадцятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти».
Приєднатися до конференції можна за покликанням https://youtube.com/live/84sz_H2ZgV8?feature=share .
Програмою заходу передбачено розгляд таких питань: інклюзивна культура в закладі освіти, організація інклюзивного навчання, мова інклюзії у формуванні толерантного середовища, підтримка професійного розвитку педагогів, розвиток обдарованості здобувачів освіти. До участі в конференції запрошуються керівники та педагогічні працівники закладів освіти, науковці.
Програма
Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування інклюзивної культури в закладі освіти»
Модераторка конференції: Олена Артеменко, начальниця відділу організації масових заходів та інформаційно-аналітичної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».
№ | Доповідач | Тема виступу |
1. | Тетяна Євтухова, директорка Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад «Престиж», кандидатка технічних наук, доцентка | Інклюзивна культура в закладі освіти: аспекти, напрями, принципи |
2. | Алла Полторацька, доцентка кафедри іноземної філології Міжрегіональної академії управління персоналом, учителька зарубіжної літератури Навчально-виховного комплексу «Престиж», кандидатка філологічних наук | Мова інклюзії у формуванні толерантного освітнього середовища |
3. | Юрій Кризський, виконавчий директор Громадської спілки «Національна освітня асоціація», заслужений юрист України | Інклюзивне освітнє середовище: правові гарантії та виклики для освітян |
4. | Світлана Литовченко, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, докторка педагогічних наук | Організація інклюзивного навчання в закладі освіти: сучасні підходи та напрями співпраці з інклюзивно-ресурсними центрами |
5. | Анастасія Апенько, корекційна педагогиня, керівниця освітніх проєктів видавництва «Ранок» | Інклюзивна освіта: як сучасний педагог може адаптувати викладання під різні потреби учнів |
6. | Ярослав Федько, учитель фізики Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 136 «класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад – валеологічний центр» Дніпровської міської ради, лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» | Розвиток обдарованості учнів та учениць як провідний аспект інклюзивної культури закладу освіти |
7. | Наталія Пудрій, директорка Ліцею «Територія 12» м. Бердичева Житомирської області, заслужений вчитель України, переможниця всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» | Професійний розвиток педагогів як частина інклюзивної культури закладу освіти |
8. | Людмила Дерезюк, практична психологиня, викладачка кафедри медичної психології та загальномедичних дисциплін Міжрегіональної академії управління персоналом | Роль самооцінки у професійному розвитку освітян |