Педагогічна сутність тьюторства в сучасних умовах модернізації системи освіти України: «Школа тьюторської майстерності» продовжує роботу

 

29 квітня 2021 року в рамках Всеукраїнського експерименту впровадження науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності» Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького у співробітництві з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» провели за одноіменною назвою науково-методичний семінар.

Серед учасників заходу провідні вчені, вчителі, психологи, здобувачі вищої освіти з різних регіонів України – всього 68 осіб.

На відкритті науково-методичного зібрання виступили: керівник проєкту «Школа тьюторської майстерності», проректор із наукової роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, доктор педагогічних наук, професор Л. Москальова; координатор проекту, завідувач сектору авторського педагогічного новаторства ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат філософських наук С. Бойко.

В обговоренні нагальних питань тьюторського супроводу в закладах вищої та загальної середньої освіти доповідали: І. Снігурова, співзасновниця освітньо-культурного проєкту «Мовний клуб «ДІАЛОГ», старший викладач кафедри української мови Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»; Л. Ющенко, доцент кафедри дошкільної освіти та професійного розвитку педагогів КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»; Л. Єрьоміна, доцент кафедри дошкільної освіти і соціальної роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького; С. Подпльота, доктор філософії у галузі педагогіки, асистент кафедри іноземних мов Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького; О. Добрянська, завідувач навчально-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти»; В. Рубленко, вчитель історії КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Маріупольської міської ради Донецької області»; В. Чудакова, здобувач вищої освіти освітньо-професійної програми «Соціальна робота. Соціальна педагогіка» Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького й М. Альохін, аспірант лабораторії соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України. 

Загалом учасники зібрання висвітлили результати проведення фундаментальних і прикладних досліджень з проблеми професійного тьюторського супроводу, шляхи використання творчого потенціалу науково-педагогічних працівників кафедр у наукових дослідженнях з проблеми тьюторської майстерності у вищих закладах освіти та шляхи здійснення тьюторського супроводу й організаційно-педагогічні засади розвитку тьюторства у закладах загальної середньої освіти України; розкрили психолого-педагогічні умови професійної підготовки тьюторів та результати проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності». 

Підсумком проведення науково-методичного семінару «Школа тьюторської майстерності» стало прийняття резолюції та вручення сертифікатів учасникам заходу.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×