Відбулося засідання журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми»
У Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» 11 лютого 2020 року відбулося засідання журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми».
Відкрила засідання Ольга Флярковська, завідувач сектору соціально-педагогічної роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», член центрального організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі», яка привітала членів журі та побажала їм плідної та успішної роботи.
Вікторія Мельничук, науковий співробітник сектору соціально-педагогічної роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», член центрального організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» повідомила про завершення ІІ етапу конкурсу в регіонах та авторські програми, що надійшли до оргкомітету ІІІ етапу конкурсу, представила членам журі конкурсні авторські програми для розгляду та зазначила, що члени журі мають забезпечити об’єктивність оцінювання поданих робіт за визначеними критеріями, на підставі узагальнених протоколів визначити переможців та лауреатів.
Серед питань, що обговорювалися на засіданні були: обрання голови журі та заступника голови журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми», обговорення критеріїв оцінювання, вимог та строки опрацювання авторських програм Всеукраїнського конкурсу практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми».