«Краща STEM-публікація – 2019»

Це творче змагання, яке проводить відділ STEM-освіти, проходитиме у два етапи і  сприятеме активному вивченню актуальних питань упровадження STEM-освіти в Україні, розвитку досліджень у цій галузі, а ще мотивуватиме молодих вчених та педагогів - практиків до написання актуальних наукових статей із означеної тематики.

 

Науково-практична тематика публікацій розділена на три номінації:

  • «Теоретичні аспекти STEM-освіти»;
  • «STEM-освіта від дошкільника до випускника»;
  • «Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих».

Захід  потужно підтримає авторів, які працюють за напрямами STEM-освіти, та представить результати їхніх досліджень широкій педагогічній громадськості. Публікації для участі в змаганні можуть надсилати науково-педагогічні працівники, фахівці з інноваційної діяльності, студенти, аспіранти та усі зацікавлені особи.

Під час І етапу, який триватиме з 15 травня по 25 грудня 2019 року, будуть прийматися заявки і власне самі роботи. З  25 грудня по 15 березня 2020 року їх розглядатиме комісія, яка оцінюватиме надіслані наукові публікації за такими критеріями:

  • актуальність;
  • наукова новизна;
  • незалежність висновків, суджень і пропозицій автора;
  • оригінальність стилю;
  • послідовність та логічність викладу матеріалу.

Другим етапом передбачено підбиття підсумків заходу (березень 2020 року), оприлюднення результатів (березень-квітень 2020 року) та друк публікацій у науково-педагогічних журналах (упродовж ІІ - ІV кварталів 2020 року).

Інформація щодо результатів змагання буде висвітлюватися на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Переможців нагородять почесними грамотами ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вони отримають право на безкоштовний друк публікації у науково-педагогічних журналах.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×