Мета Вальдорфської школи – створити педагогічно сформований простір, сприятливий для цілісного формування та самоформування особистості та збереження фізичного, психічного та духовного здоров’я дітей. Освіта при цьому орієнтована не тільки на сьогоднішній день, але і на довготривалу перспективу. Крім того, значна увага педагогів направлена на пошук форм, методів та технологій розвитку самоефективної особистості.
Мета дослідження – визначити, науково обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-педагогічних умов формування самоефективності суб'єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки.
Базою дослідження є:
Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс «Вальдорфська середня загальноосвітня школа ІІІІ ступенів-дитячий садок» Дніпровської міської ради; Криворізький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня вальдорфська школа ІІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Криворізької міської ради Дніпропетровської області; Приватна установа «Одеський навчально-виховний комплекс «Ступені» (загальноосвітня вальдорфська школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок)»; Приватний навчально-виховний комплекс «Вільна школа «АСТР» м. Одеси; Комунальний дошкільний навчальний заклад № 361 «Софія» (вальдорфська) м. Києва; Спеціалізована школа-інтернат І-ІІ ступенів № 14 м. Києва з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу.